موسیقیموسیقی ایران

«خوش به حالم» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: تازه‌ترین تک‌آهنگ حمید هیراد و راغب دو خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در حالی منتشر شده که دست‌اندرکاران این اثر برای خرید قانونی کلیپ این اثر رقم ۳۰ هزار تومان را در نظر گرفته‌اند.

آهنگ مشترک حمید هیراد و راغب دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان با نام «خوش به حالم» در حالی منتشر شده که دست اندرکاران این اثر موسیقایی برای خرید و دانلود قانونی این کلیپ رقمی بالغ بر ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته‌اند.

موزیک ویدئو «خوش به حالم» دومین همکاری مشترک حمید هیراد و راغب پس از تک آهنگ «جذاب» است که با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد. شرایطی که موجب شد این دو خواننده در کنسرت‌های خود از این قطعه در قالب یک قطعه مشترک استفاده کنند.

اگرچه دانلود نسخه صوتی قطعه «خوش به حالم» به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته اما در نظر گرفتن قیمت ۳۰ هزار تومان برای کلیپ این اثر نکته پرسش برانگیزی است که به نظر می‌آید برای دانلود قانونی یک اثر موسیقایی در کشورمان رقم بالایی باشد. شرایطی که اگرچه در فرآیند اقتصادی فروش محصولات موسیقایی به صورت حرفه‌ای، چارچوبی منطقی و قابل اتکا برای عرضه آثار همچون دیگر کشورهای صاحب موسیقی دنیاست و چون امکانی برای عرضه بهتر و گسترده‌تر یک محصول موسیقایی در فرآیند حرفه‌ای فروش آثار موسیقایی می‌تواند به حساب امده و حتی آغازی برای دفاع از حقوق معنوی و مادی هنرمندان این عرصه باشد، اما فروش ۳۰ هزار تومانی آن می‌تواند دربرگیرنده نکات پرسش برانگیزی باشد که می‌بایست تهیه‌کنندگان اثر توجیه منطقی را برای آن ارائه دهند.

همان گونه که اشاره شد، فروش نسخه ارجینال اثر موسیقایی اقدام بسیار ارزشمندی است که می‌تواند فصل جدیدی از فروش محصولات موسیقایی در کشورمان را رقم زده و علاوه بر حمایت از خوانندگان و هنرمندان این عرصه گامی موثر در مسیر اعتلای صنعت موسیقی کشور باشد، اما نحوه قیمت‌گذاری یک اثر موسیقایی در قالب زمان‌بندی شده استاندارد یک کلیپ نکته مهم دیگری است که باید روی آن تمرکز بیشتری داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=55246

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا