آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

«روشنا» شنیدنی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «روشنا» مشتمل بر بخش‌هایی از ادعیه و زیارات با نوای علی فانی از خوانندگان شناخته شده حوزه موسیقی مذهبی به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«روشنا» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های موسیقایی در حوزه موسیقی آیینی و مذهبی است که با نوای علی فانی از خوانندگان شناخته شده این حوزه که با دعای «به طاها به یاسین» در میان مخاطبان شناخته شده، پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.

در این مجموعه که پیش از این نیز در قالب‌های دیگری به صورت دیجیتالی منتشر شده، ادعیه و زیارت‌هایی چون «زیارت عاشورا»، قطعه «نوای حسین»، «زیارت پیامبر اکرم در روز شنبه»، «دعای نور»، «دعای علقمه»، حدیث کساء»، «زیارت امین الله» و «دعای کمیل» در قالبی متفاوت قرائت شده است.

علی فانی از جمله هنرمندان جوان کشورمان است که سال‌ها پیش با قرائت نوای «به طاها به یاسین» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و از آن زمان تاکنون آثار دیگری را در حوزه موسیقی مذهبی، آیینی و ادعیه و زیارت‌های مختلف منتشر کرده است.

این خواننده مذهبی که طی سالهای گذشته کمتر در مصاحبه و گفتگوی رسانه‌ای حضو ر داشته در این سال‌هایی که از فعالیتش در عرصه تولید آثار مذهبی می‌کند، تلاش کرده تا به اضافه کردن گونه‌های به روز حوزه موسیقی فضای متفاوتی را در آثار خود ایجاد کند. فضایی که توانست در زمان کمی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. شرایطی که موجب تولید آثاری مشابه توسط خوانندگان و دیگر ذاکران اهل بیت شد. فانی در فعالیت‌های موسیقایی خود آلبومی با نام «عرش فرشیان» را منتشر کرده که این آهنگ یکی از قطعه‌های آلبوم مورد نظر است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=54687

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا