کنسرتموسیقیموسیقی ایران

اولین کنسرت خواننده پاپ برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  نخستین کنسرت احسان دریادل شامگاه جمعه بیستم اسفند در حالی برگزار شد که این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، قطعات منتخب خود را پیش روی مخاطبان قرار داد.

احسان دریادل خواننده ۱۹ ساله موسیقی که با قطعه «کوچمون» مدتی است در بین مخاطبان موسیقی شناسانده شده، نخستین اجرای زنده خود را روی صحنه برد.

این خواننده که در ابتدای اجرایش با قطعه «کوچمون» روی صحنه آمد، پس از اجرای اولین قطعه خود رو به حاضران در سالن گفت: برای این کنسرت تلاش زیادی شده که بهترین اتفاق بیفتد. همه موارد و موضوعات را چندین بار تمرین کرده‌ایم و حالا خوشحالیم که انرژی سالن تا این حد بالاست و این انرژ ی قطعا از سمت ما هم به شما منتقل خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اجرای قطعاتی چون «ماهی» که همخوانی دوستدارانش را تجربه کرد با با گفتن جمله «چقدر شما خوبید»، احساساتی شد و نتوانست اشکهای خود را کنترل کند و همین صحنه ها باعث شد بسیاری از دوستداران این خواننده به صورت ایستاده او را تشویق کنند.

«دردونه»، «دنباله دار» و «دل تلخی» از دیگر آثاری بودند که این خواننده در کنسرتش اجرا کرد و اجرای مجدد «کوچمون» اختتامیه نخستین کنسرت احسان دریادل بود که با استقبال دوستدارانش توام شد.

حامد آهنگی و محمدرضا چراغعلی مهمانان ویژه این کنسرت بودند که از سوی این خواننده به حاضران در سالن معرفی شدند.

هیربد حسینی و علی تنجیده نیز از دیگر دست اندرکاران این کنسرت بودند که احسان دریادل در اواخر کنسرت از آنها قدردانی و تشکر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=54500

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا