آلبوم جهانموسیقی جهان

امینم در آلبوم جدیدش به مصاف طرفداران حمل اسلحه می‌رود

به گزارش کامینگ سون موزیک:  امینم، خوانندۀ رپ آمریکایی روز جمعه بار دیگر طرفدارانش را با آلبومی جدید و جنجالی شگفت‌زده کرد.

او در این آلبوم که «Music to be Murdered by» نام داشت، از تمایلش برای مبارزه با سلاح‌های گرم سخن گفته است.

امینم ۴۷ ساله در یکی از ترانه‌های آلبوم جدیدش به نام «تاریکی» یا «Darkness» داستان مرد تنهایی را تعریف می‌کند که دست به قتل عام می‌زند. این ترانه با پیامی به مخاطبان به پایان می‌رسد؛ اینکه به قوانین سخت کردن حمل سلاح گرم رای دهند.

اولین ترانه این آلبوم نیز «سازش ناپذیر» یا «Unaccommodating» نام دارد و در جریان آن امینم به حمله به کنسرت آریانا گرانده در منچستر اشاره کرده است، حمله‌ای که در سال ۲۰۱۷ میلادی روی داد و ۲۲ کشته برجای گذاشت.

این یازدهمین آلبومی است که امینم منتشر می‌کند. او که زمانی بهترین رپر آمریکا محسوب می‌شد، در نیمۀ اول زندگی حرفه‌ای خود به عنوان آهنگساز و خوانندۀ رپ، موفقیت‌های بیشتری را تجربه کرد.

او در آن دوران آلبوم «اسلیم شیدی ال‌پی» را منتشر کرد که به‌سرعت شهرت یافت و ۹ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت و توانست چهار جایزه پلاتینیوم را نیز برای امینم به ارمغان بیاورد.

امینم در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز آلبومی جنجالی «کامیکاز» را روانه بازار کرد و در یکی از ترانه‌های آن به نام «NRA» به لابی قدرتمند اسلحه در آمریکا حمله کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5424

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا