موسیقیموسیقی ایران

«اشک ستاره» دریک آلبوم معتبر جهانی

به گزارش کامینگ سون موزیک: تک آهنگ «اشک ستاره» با هنرمندی محمدرضا صادقی و خوانندگی رهاب در آلبوم سال ۲۰۲۲ مجموعه بین‌المللی «بودابار» منتشر شد.

قطعه‌ «اشک ستاره» با هنرمندی محمدرضا صادقی و خوانندگی رهاب در آلبوم سال ۲۰۲۲ «بودابار» جای گرفت. این موزیک در بین ۲۸ قطعه که اکثریت از نامداران موزیک دنیا هستند اثر شماره ۹ این آلبوم را به خود اختصاص داده است.

مجموعه موسیقایی «بودابار BUDDHA BAR » جزو پرطرفدارترین و معتبرترین آلبوم های جهان است که سبک خاص و شرقی ORIENTAL را برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد که همین امر باعث تفاوت این لیبل موسیقی در مقایسه با دیگر لیبل‌های جهان شده است.

مخاطبانی که با آلبوم های «بودابار» آشنایی دارند می دانند که این لیبل با نام George V Records از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۲۲ بیش از ۲۰ آلبوم موسیقی تولید کرده که همگی از جاودانه های موسیقی جهان محسوب می شوند.

محمدرضا صادقی درباره‌ این حضور گفت: پذیرش این اثر به درخواست مجموعه «بودابار» صورت گرفت و آن‌ها با ارسال ایمیل از ما خواستند که «اشک ستاره» را در اختیارشان قرار بدهیم. این اثر به دلیل رنگ هارمونی شرقی موجود در اثر با اقبال از سوی مخاطبان مواجه شد.

رهاب که خوانندگی و ملودی پردازی بخش آوازی این اثر را به عهده دارد نیز درباره حضور این موسیقی در مجموعه بودابار بیان کرد: ملودی بخش آوازی «اشک ستاره» حالاتی از دستگاه نوا را القا می‌کند و همنشینی با کلام فارسی آن را شیرین‌تر می‌کند. کلام ایرانی در قلب‌ها نفوذ می کند و بیتی از سعدی در این قطعه هست که این ملاحت را دو چندان می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=54097

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا