موسیقیموسیقی ایران

جدول نخستین جشنواره ملی موسیقی«نوای مهر» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی«نوای مهر» که از ۱۱ اسفند کار خود را در تهران آغاز کرده، منتشر شد.

جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی«نوای مهر» که از ۱۱ اسفندماه کار خود را در تهران آغاز کرده در قالب بخش های مختلف منتشر شد.

تالار رودکی از ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه ۱۳ اسفند میزبان گروه‌های کر جشنواره می‌شود. بر این اساس گروه‌های «شقایق»، «پارسه»، «طنین»، «آسمان»، «اداره کل آموزش و پرورش فارس» و «مهر وطن» به ترتیب در این روز در تالار رودکی اجرا می‌شوند.

همچنین، شنبه ۱۴ اسفند اجراها در تالار وحدت از سر گرفته می‌شود. گروه‌های «سنتورنوازان انوشه»، «ساز و آواز جام»، «مهربانگ»، «نغمه‌های افلاکی زاگرس»، «سردار»، «دلنوازان هنر»، «سیلم»، «ارغنون» و «آتیلا» از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۱۵ به ترتیب روی صحنه می‌روند.

صبح ۱۴ اسفندماه نیز اجراهای بخش دانش‌آموزی در تالار چیت‌سازیان برگزار می‌شود. گروه‌های «مصباح‌الهدی»، «ندای ثامن»، «شهید فرجی»، «نسیم صبا»، «آوای مهر طاها» و «جوانه‌ها» از ساعت ۹ صبح اجرای‌شان را به صحنه می‌برند.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی«نوای مهر» یکشنبه ۱۵ اسفند، ساعت ۱۵ در تالار وحدت برگزار و برگزیدگانش را خواهد شناخت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=53951

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا