موسیقیموسیقی ایران

پروژه‌های یک خواننده در آستانه روز شهید

به گزارش کامینگ سون موزیک: یکی از خوانندگان موسیقی انقلاب، در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از انتشار دو قطعه ویژه به سفارش ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی در آستانه فرارسیدن روز بزرگداشت «شهید» سخن گفت.

محسن توسلی خواننده شناخته شده آثار موسیقایی با مضامین انقلابی و حماسی  ضمن ارائه جزییاتی از تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: تازه‌ترین کاری که تدارک دیده‌ام، اثری به سفارش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که طی روزهای آینده به نام «ارتش فدای ملت» در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این قطعه موسیقایی که شعر آن توسط قاسم صرافان انجام گرفته و امید رهبران به عنوان تنظیم کننده، پیام طونی به عنوان رهبر ارکستر زهی و حسن فراهانی رهبر ارکستر بادی و راشا تقی‌پور به عنوان میکس و مستر در آن حضور دارند. تلاش شده تا دلاوری‌های عزیزان ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان ارشد با ترجیع بند شعار همیشگی ارتش که «ارتش فدای ملت» است تقدیم مخاطبان شود.

این خواننده بیان کرد: آنچه برای این قطعه در نظر گرفته شده، تولید اثری حماسی با حال و هوایی متفاوت است که امیدوارم بتواند به مثابه یک گرامیداشت موسیقایی برای دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران به حساب آید. اثری که بنا داریم آن را در روز گرامیداشت شهید در حضور فرماندهان ارتش رونمایی کنیم. ضمن اینکه قطعه یاد دومین اثری است که بنده افتخار داشتم آن را برای ارتش جمهوری اسلامی تولید کنم.

وی درباره انگیزه‌های خود برای ساخت این قطعه که به سفارش موسسه شهدای ناجا منتشر خواهد شد، گفت: متاسفانه طی هفته‌های گذشته تقریباً هر چند روز یک بار خبر شهادت یکی از افسران نیروی انتظامی را می‌شنویم که در مظلومانه‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رسند. شرایطی که آسایش و آرامش این روزها و شب‌های ما مدیون فداکاری‌ها و ایثار عزیزانی است که در راه آسایش و امنیت کشور در مرزها و شهرها جان خود را در راه خدا و میهن می‌گذارند. اینها به خودی خود انگیزه‌ای شد تا با حمایت عزیزان ما در نیروی انتظامی شرایطی فراهم شود تا بتوانیم کارهای این چنین را پیش روی مخاطبان قرار دهیم. چارچوب که نشان دهنده نگاه جدید نیروی انتظامی به فعالیت‌های فرهنگی است.

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=53748

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا