موسیقیموسیقی ایران

فهرستی از آخرین کنسرت‌های «پاپ»، «سنتی» و «تلفیقی» سال ۱۴۰۰

به گزارش کامینگ سون موزیک:  پس از کش و قوس‌های فراوان خوانندگان پاپ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در چند ماه گذشته در سالن‌های مختلف تهران به اجرای برنامه پرداختند. این رویه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد. در گزارش پیش رو جزییات برگزاری کنسرت‌های همه سبک‌ها و قیمت بلیت‌ها ارائه شده است.

پس از دوسال تعطیلی کنسرت‌ها به دلیل بحران کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بالاخره پس از فشارهای مالی و اقتصادی بسیار بر اهالی موسیقی و بخصوص نوازندگان عرصه پاپ، چراغ برگزاری کنسرتهای حضوری روشن شد.

پیروزی کنسرت‌ها بر اما و اگرها…

البته در ابتدا اما و اگرهایی در این زمینه وجود داشت و تکمیل ظرفیت سالن‌ها برای فروش بیشتر یکی از دغدغه‌های مسئولان وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و مردم بود. این نگرانی با برگزاری چند کنسرت تا حدودی برطرف شد چرا که سایت‌های بلیت فروشی طی همکاری با مسئولان به فروش سی درصدی بلیت همت گماردند. در ادامه هم به مروز کنسرت‌های پاپ و دیگر سبک‌ها در سالن‌های دولتی و غیر دولتی روی صحنه رفتند.

برگزاری جشنواره‌های سه‌گانه فجر آزمون و خطایی برای ادامه برگزاری کنسرت‌ها

در ادامه پس از رسیدن ماه بهمن و دهه فجر جشنواره‌ها هم کار خود را به صورت حضوری آغاز کردند و در نهایت سه جشنواره فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شدند. در جشنواره فیلم فجر برخی مخاطبان و خبرنگاران در روزهای ابتدایی این رویداد به دلیل ازدحام جمعیت به کرونا و امیکرون مبتلا شدند. جشنواره هنرهای تجسمی که شکل برگزاری آن به صورت نمایشگاهی است با مشکل خاصی در زمینه بحران کرونا و اوج گیری امیکرون مواجه نشد. خوشبختانه جشنواره موسیقی فجر هم با رعایت موارد بهداشتی و تاکید بر فاصله گذاری و حضور سی درصدی مخاطبان بدون حاشیه و بدون مشکلاتی در رابطه با ابتلای هنرمندان، مسئولان برگزارکننده، اهالی رسانه و مخاطبان مردمی به کرونا چند روز پیش به کار خود پایان داد. حال نیز کنسرت‌های پاپ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پایتخت و شهرهای دیگر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال برگزاری است.

در سایت‌های فروش این توضیحات ذکر شده است؛ «بعد از خرید بلیت، ۲ عدد صندلی قبل و بعد جهت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی غیرفعال خواهد شد. همراه داشتن کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا الزامی می‌باشد»

گزارشی از اجراهای پاپ و دیگر سبک‌ها در آخرین ماه سال ۱۴۰۰

گزارش ذیل به طور جزیی‌تر به کنسرت‌هایی می‌پردازد که در روزها و هفته‌های آینده در تهران و دیگر شهرها روی صحنه می‌روند.

نمایشگاه بین‌المللی تهران/سالن «میلاد»

حامد همایون

حامد همایون خواننده پاپ که برخلاف سه سال پیش (که تور کنسرت‌هایش پرفروش شد) مدتی است خود و آثارش در صدر اخبار موسیقی نیستند قرار است دوشنبه نهم اسفندماه در سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود. زمان برگزراری کنسرت دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ است.

قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۱۹۹.۰۰۰ تا ۳۹۹.۰۰۰ بر اساس جایگاه صندلی‌ها متفاوت است.

امیر عظیمی

امیر عظیمی خواننده پاپ هم روز سه‌شنبه دهم اسفندماه در سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. زمان سانس‌ها و فروش بلیت‌های این کنسرت هنوز در سایت‌های فروش آغاز نشده است.

مرکز همایش‌های برج میلاد

سالن همایش‌های برج میلاد هم یکی از مراکزی است که در برگزاری کنسرت‌های پاپ فعالیت‌های جدی دارد. پس از اتمام تعطیلی کنسرت‌ها این سالن اقدام به برگزاری کنسرت‌هایی کرده و این رویه همچنان ادامه دارد.

امین بانی

امین بانی خواننده پاپ که با خواندن قطعاتی برای سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی به مخاطبان معرفی شد، او نخستین خواننده‌ای بود که دو سال پیش کنسرتش در تهران به دلیل پاندومی کرونا لغو شد و حالا در اولین اظهارنظر درباره کنسرتش، به مخاطبانش گفته: «چهارم اسفندماه دو سال پیش که قرار بود میزبان نفس‌های شما در برج میلاد باشم، با خودم عهد کردم که با تمام وجود، شب ویژه و عاشقانه‌ای را با هم بسازیم. دو سال از آن روز گذشته و نمیدانید برای دیدار با شما در همه این روزها، چه بر من گذشت. با افتخار ۱۷ اسفند در دو سانس، میزبان نگاه‌های شما در برج میلاد خواهم بود و در کنسرتی که برای من بعد از دو سال محقق شده، عاشقانه‌ترین‌هایم را با شما همنفس خواهم شد.»

امین بانی روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه راس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ کنسرتی را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کند.

قیمت بلیت‌های این کنسرت به مبالغ نود و پنج هزارتومان، صد و پنجاه و پنج هزارتومان، صد و هشتاد هزارتومان، صد و نود و پنج هزارتومان، دویست و پانزده هزار تومان، دویست و شصت و پنج هزارتومان، دویست و هشتاد و پنج هزارتومان، سیصد و بیست هزارتومان تا سیصد و نود هزارتومان دسته‌بندی شده است. علاقمندان همچنان می‌توانند برای خرید بلیت از سایت‌های مربوطه اقدام به خرید بلیت کنند.

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ هم در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه پرداخته بود قرار است روز جمعه ششم اسفندماه طی سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازد.

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش خبرهایی در رابطه با پلی بک کردنش حاشیه ساز شده بود و فیلمی در اینباره در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود، قرار است روز جمعه ۲۷ بهمن‌ماه در راستای تمدید برنامه‌های قبلی در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه برود.

سانس‌های اجرای ابراهیم‌زاده ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ است اما هنوز بلیت فروشی آن در سایت‌های فروش آغاز نشده و مبلغ بلیت‌ها هنوز مشخص نیست.

سالن همایش ایرانیان

امید جهان

امید جهان خواننده پاپ و محلی قرار است روز دوشنبه نهم اسفندماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه برود. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروش نرفته و قیمت آن از صد و بیست هزار تومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان بر اساس جایگاه و ردیف‌های سالن متغییر است.

ماکان بند

اعضای گروه موسیقی «ماکان» موسوم به «ماکان بند» نیز به زودی در سالن همایش ایرانیان، طی دو روز کنسرت برگزار می‌کنند. دوره اجراهای «ماکان بند» سه‌شنبه و پنجشنبه، دهم و دوازدهم اسفندماه است. این گروه طی روزهای مذکور در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه می‌روند. گفتنی است بلیت‌های هر چهار سانس کنسرت «ماکان» فروخته شده و علاقمندان باید منتظر کنسرت‌های بعدی این گروه در سالن‌های دیگر باشند.

سالن «همایش ایرانیان» در اتوبان شیخ فضل الله جنوب، ضلع غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک، واقع شده است.

«گروه موهان»

گروه موسیقی «موهان» هم روز جمعه سیزدهم اسفندماه در د سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در سالن همایش ایرانیان میزبان علاقمندان خواهد بود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت هنوز در سایت‌های فروش درج نشده و فروش آن‌ها آغاز نشده است.

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده موسیقی پاپ، یکی دیگر از افرادی است که طی روزهای آینده در سالن همایش ایرانیان به اجرای کنسرت می‌پردازد.

احمدوند به اتفاق اعضای ارکسترش روز چهارشنبه هجدهم اسفندماه در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه می‌رود. گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت اعلام نشده و بخش فروش آن‌ها هنوز در سایت‌ها فعال نیست.

*کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی تهران

به طور موازی با کنسرت‌های پاپ، بنیاد رودکی و برخی دیگر از نهادهای فرهنگی دولتی ازجمله فرهنگسراها اقدام به برگزاری کنسرت‌های سنتی و دیگر سبک‌ها می‌کنند، که برای علاقمندان به موسیقی فاخر و دیگر گونه‌های خاص‌تر جذاب خواهد بود.

تالار وحدت

تالار وحدت واقع در مجموعه بنیاد رودکی که همواره کنسرت‌هایی از خوانندگان بزرگ و مطرح را میزبانی کرده در اسفندماه امسال میزبان نوازندگان، خوانندگان و آهنگسازان خواهد بود. تالار وحدت در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هم میزبان گروه‌های شرکت‌کننده ایرانی و خارجی بود.

ارکستر «سرزمین خورشید»

ارکستر «سرزمین خورشید» قرار است روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه راس ساعت ۲۱:۰۰ در تالار وحدت روی صحنه برود.

بلیت‌های این کنسرت به مبالغ شصت هزارتومان، نودهزارتومان، صدهزارتومان، صد و سی هزارتومان، صد و پنجاه هزارتومان و صد و هشتاد هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. گفتنی است بلیت‌های این کنسرت به طور کامل فروخته شده و این نشان از علاقه مخاطبان به موسیقی کلاسیک است.

کنسرت حسین صفامنش و ارکستر «سپندآوا»

حسین صفامنش (خواننده کرد زبان و اهل کرمانشاه که با خواندن تیتراژ سریال «نون. خ» در میان مخاطبان غیر محلی معروف شد)، به اتفاق اعضای ارکستر «سپندآوا» قرار است پنجشنبه دوازدهم اسفندماه راس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه برود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدهزارتومان شروع می‌شود و تا مبلغ سیصدهزارتومان بر اساس جایگاه صندلی‌ها افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است بلیت فروشی این کنسرت هنوز آغاز نشده.

گفتنی است حسین صفامنش و اعضای ارکسترش در ابتدای برگزاری کنسرت‌ها پس از محدودیت‌های کرونا هم در تالار وحدت روی صحنه رفته بود. طی این برنامه شاد گروه رقص کردی (هله‌پره‌کی) هم او را همراهی کردند.

هتل «اسپیناس پالاس»

سالن هتل اسپیناس پالاس هم یکی از اماکنی است که در طول سال کنسرت‌های در آن برگزار می‌شود و در سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱ واقع شده است.

سالار عقیلی

سالار عقیلی که طی ماه‌های اخیر کنسرت‌های ارگانی و غیر ارگانی متعددی را برگزار کرده و در جشنواره موسیقی فجر هم حضور داشته، قرار است روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ به اجرای برنامه بپردازد.

بلیت‌های این کنسرت از صد و چهل هزار تومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

مجید رضوی

مجید رضوی خواننده پاپ یکی دیگر از خوانندگانی است که قرار است در سالن هتل اسپیناس پالاس روی صحنه برود و به اجرای کنسرت بپردازد. زمان برگزاری این برنامه روز دوشنبه نهم اسفندماه راس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ است. گفتنی است کنسرت مجید رضوی برای سومین بار در ۳ و ۹ اسفندماه تمدید شده است.

*جزیره کیش

جزیره کیش تنها استانی بود که پیش از تهران به برگزاری کنسرت‌های پاپ پرداخت و برخی هنرمندان و رسانه‌ها نسبت به این اتفاق انتقاد کردند؛ چرا که هنوز دوران اوج پاندمی کرونا فروکش نکرده بود. با این حال مسئولان فرهنگی جزیره کیش نسبت به برگزاری کنسرت خوانندگان پاپ تاکید دارند که یکی از دلایل این اصرار توریستی بودن این منطقه آزاد است.

سالن روباز «آوای خلیج فارس»؛

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو که پیش از هر خواننده‌ای در دوران کرونا کنسرت‌هایی را در جزیره کیش برگزار کرده، همچنان در حال فعالیت در این منطقه از ایران است. او قرار است روز جمعه ششم اسفندماه راس ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه در سالن «آوای خلیج فارس» میزبان هواردارانش باشد. گفتنی است این کنسرت در تمدید کنسرت قبلی این خواننده برگزار خواهد شد.

بلیت کنسرت مذکور به مبالغ صد و پنجاه هزارتومان، صد و هشتادهزارتومان، دویست و پنجاه هزارتومان، سیصدهزارتومان، چهارصد و بیست هزارتومان، در حال فروش است و علاقمندان می‌توانند برای خرید به سایت‌های فروش مراجعه کنند.

کنسرت هال VIP مریم؛

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ که در دوران کنسرت‌ها طی روزهای پساکرونا یکی از پرکارترین‌ها در زمینه برگزاری کنسرت بوده قرار است با تمدید کنسرت‌ای قبلی روز جمعه ششم اسفندماه در سالن کنسرت هال کیش روی صحنه برود و طی یک سانس ۲۳:۵۹ به اجرای برنامه بپردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت دو مبلغ چهارصد و چهارصد و پنجاه هزارتومان است. علاقمندان برای خرید بلیت فرصت دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=53591

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا