موسیقیموسیقی ایران

اتمام فیلمبرداری فاز اول “دزد عروسک ها”

به گزارش کامینگ سون موزیک:  پس از ساخت نوستالژی فیلم “تاراج” نوستالژی فیلم “دزد عروسک ها” توسط کورش کبیری کلید خورد و تاکنون فیلمبرداری فاز اول این فیلم به پایان رسیده است.

دزد عروسک‌ها  فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی در نقش گنجو ، آزیتا حاجیان عجوزه پیر و مادر بچه ها، مهراوه شریفی‌نیا  لیلا، شروین نجفیان بهرام ،مرتضی ضرابی کارگاه ،ابراهیم ابادی خور خور ، رسول نجفیان ریس پلیس ،فرهنگ مهر پرور میوه فروش ،منوچهر اذری پلیس راهنمایی ،فرهنگ حسینی معاون پلیس و علی اکبر فخار در نقش تحویل دار بانک است.

همچنین موسیقی متن محمد رضا علیقلی تدوین محمد رضا مویینی ، فیلمبردار نعمت حقیق بود.

خلاصه داستان:

مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه‌هایش را از دردسرهای صاحب خانه‌شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه که بیرون از شهر زندگی می‌کند و نمی‌خواهد آن‌ها روی آرامش به خود ببینند و لیلا و بهرام از شهر بیرون می‌زنند و به دست عجوزهٔ پیر و گنجو می‌افتند ولی آن‌ها با امید و همت توانستند گنجو و عجوزه را به دام می‌اندازند.

لازم به ذکر است که به گفته کورش کبیری تهیه کننده و کارگردان این فیلم عنوان کرده است که این فیلم قابلیت اکران در جشنواره کودک و نوجوان و همینطور شرکت در جشنواره های خارجی را دارد.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=53204

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا