جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

موسیقی ایران خیلی زیباست

به گزارش کامینگ سون موزیک:  جیووانی گوئیدی از نوازندگان موسیقی جز ایتالیا درباره موسیقی به عنوان یک زبان مشترک بین ملت‌ها، بر این باور است که موسیقی می‌تواند یک الفبای بین‌المللی باشد.

جیووانی گوئیدی که شب گذشته همراه با گروهش «ایتالیای در کوچک» در تالار وحدت به روی صحنه رفت، در گفت‌وگویی با خبرنگاران بیان کرد: من جز ایتالیایی را انجام می‌دهم ولی آنچه به عنوان موسیقی جز در ایران ارائه می‌شود را نمی‌شناسم. البته با موسیقی ایرانی آشنا هستم و می‌دانم که خیلی زیبا است ولی به صورت کافی به موسیقی ایران اشراف ندارم.

این هنرمند درباره دیدگاه خود نسبت به حضور در کشورهای دیگر برای اجرای کنسرت به لحظ فرهنگی گفت: خیلی مهم است که در کشورهای دیگر برای اجرای کنسرت موسیقی برویم و بدین گونه بتوانیم فرهنگ‌ها را به هم نزدیک کنیم.

«آیا قصد برگزاری مستر کلاس در ایران را دارید؟» بیان کرد: شاید دفعات بعد اجرا کنم ولی این بار فرصتش را نداریم.

او همچنین در پاسخ به سوال درباره انگیزه‌اش برای حضور در ایران و اینکه آیا برگزاری کنسرت در کشور دیگری در شرایط پاندمی باعث نگرانی آنها نشده است؟ گفت: فستیوال ما را دعوت کرد و آمدیم و برای حضور در ایران هیچ نگرانی نداشتیم؛ چون واکسینه بودیم، به هر حال در کشور خودمان نیز کنسرت‌ها آغاز شده و در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=53135

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا