جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

هدفم از حضور در جشنواره موسیقی اعلام حمایت از هنرمندان این عرصه است

به گزارش کامینگ سون موزیک:  امیر عبداللهیان در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر به تالار وحدت رفت و کنسرت ارکستر سمفونیک تهران را تماشا کرد.

شب گذشته جمعه بیست و دوم بهمن ماه، امیر عبدالهیان (وزیر امور خارجه) در تالار وحدت تهران به دیدن اجرای ارکستر سمفونیک تهران نشست و در انتها دسته گلی را به رهبر ارکستر ارائه داد.

گفتنی است نصیر حیدریان (رهبر اصلی ارکستر سمفونیک تهران) طی یکی دو روز گذشته به کرونا مبتلا شده بود و به همین دلیل عرفان وکیلی رهبری ارکستر را به عهده داشت.

امیر عبدللهیان پس از پایان اجرای اکستر سمفونیک تهران در جمع خبرنگاران به سوالات مطرح شده پاسخ داد. او در ابتدا با تبریک پیروزی ملت ایران و فرارسیدن سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از یکایک اعضای ارکستر سمفونیک تهران بابت اجرای خوبشان تشکر می‌کنم. امشب مطلع شدم که جناب آقای حیدریان رهبر ارکستر به کرونا مبتلا شده و امکان رهبری برنامه امشب را نداشته و یکی از جوانترین اعضای گروه رهبری ارکستر را به عهده داشته‌اند و به نظرم اجرا بسیار خوب و هماهنگ بود.

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که چطور با وجود مشغله بسیار به جشنواره آمده، گفت: من هم در زندگی‌ام به موسیقی علاقمند هستم. موسیقی در دنیای هنر جایگاه خاص و ویژه خودش را دارد. حضور امشبم در جشنواره موسیقی فجر نوعی اعلام حمایت از هنرمندان این عرصه است.

عبداللهیان در پایان گفت: با آقای افضلی ریاست بنیاد رودکی توافق کرده‌ایم که برای اسفندماه اجرایی مشترکی بین یکی از گروه‌های اصلی موسیقی ایرانی با هنرمندان خارجی را برگزار کنیم که در آستانه سال جدید این اتفاق در تالار وحدت خواهد افتاد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52935

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا