موسیقیموسیقی ایران

تاکید دوباره تهیه‌کننده «ملاقات خصوصی»بر خروج فیلمش از جشنواره

به گزارش کامینگ سون موزیک: ایسنا نوشت: تهیه کننده “ملاقات خصوصی ” با ارسال بیانیه‌ای لحظاتی پیش از آغاز اختتامیه این رویداد مجددا بر خروج فیلمش از جشنواره چهلم فیلم فجر تاکید کرد.

امیر بنان با ارسال بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را برای ایسنا فرستاده، خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر آورده است:

«هو العادل
سلام آقای نقاش زاده
بنده دیروز فیلم را از داوری جشنواره بیرون کشیدم. بعد اسم دو همکارم در نامزدها بود. این یک بازی توهین آمیز نسبت به فیلمساز است. وقتی شما و مدیران جشنواره توان برگزاری یک رای‌گیری معمولی را ندارید و با تصمیمات لحظه‌ای بنیانی را که خود ساخته‌اید به هم می زنید بی آنکه توضیحی درست به افکار عمومی و صاحبان آثار دهید، دیگر این اختیار برای ما نیز وجود دارد که فیلم را به کلی از جشنواره خارج کنیم که بنده دیروز عصر این کار را انجام دادم. لذا برای آخرین بار عرض می‌کنم این بازی دون شان و منزلت تمام شود.
آقای نقاش زاده
مشکلات جشنواره و مسایل آن نیز مثل بسیاری از مشکلات دیگری که وجود دارد دامن مردم و آرا مردمی و ما و فیلم ما را گرفت بدون هیچ توضیحی.
برادر عزیزم
نادیده گرفتن درخواست بنده بی‌توجهی دیگری است که به ما می‌شود. گروهی که یک سال تمام با امیدها و آرزوها و در نهایت سختی و مشقت در راستای هدف والای فرهنگی فیلم ساخت. از شما خواهش می‌کنم انصراف ما را اعلام کنید و همچنین لااقل بخاطر حفظ و صیانت از فیلم و آرا آن توضیح کاملی بابت حذف آرا مردمی و علت این تصمیم به افکار عمومی و مخاطبان سینما دهید. این کمترین حقی است که مردم و ما در قبال این تصمیم داریم. این تنها خواسته‌ی بحق من به عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم است.
در پایان به همه‌ی نامزدهای محترم که همکاران عزیز من هستند از صمیم قلب تبریک می‌گویم و بدانند که این مطالبه‌ی حقیر هیچ ارتباطی به دستاورد بالا و موفقیت‌های درخشان این عزیزان ندارد و برای همه‌ی آنها آرزوی توفیق روزافزون دارم.»
ارادت و اخلاص

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52863

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا