رویدادموسیقی جهان

آهنگساز برنده اسکار به “بلک ویدو” پیوست

به گزارش کامینگ سون موزیک: ماه گذشته بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم “بلک ویدو” را منتشر کرد که این تریلر با استقبال طرفداران مواجه شد و اوایل این ماه بود که مشخص شد طی این ماه قرار است نمایش ویژه و تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، بامداد امروز تریلر جدیدی از “بلک ویدو” منتشر شده که زمان آن حدود ۹۰ ثانیه است و در آن شاهد تصاویر جدیدی از جمله مبارزه ناتاشا، ملینا و یلنا با بلک ویدوهای جدید تا صحنه‌های اکشن بیشتری هستیم که بدون شک مهمترین بخش تریلر حضور پر رنگ‌تر شخصیت شرور و منفی تسک مستر (Taskmaster) است که در آن شاهد مبارزه بین این شخصیت با بلک ویدو نیز هستیم که به خوبی از مبارزات او تقلید می‌کند که ظاهرا این اولین ملاقات یا مبارزه بین آن‌ها است.

به گزارش زومیت، اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “بلک ویدو” حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. اتفاقات فیلم “بلک ویدو” قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود و در پایان تریلر جدید این فیلم مشخص شد که الکساندر دسپلا، آهنگساز برنده ۲ جایزه اسکار برای ساخت موسیقی متن فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) و فیلم The Shape of Water (شکل آب)، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم بلک ویدو را بر عهده دارد. پیش از این گفته می‌شد که هنری جکمن وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم “بلک ویدو” را بر عهده دارد که این موضوع ظاهرا درست نبوده است.

فیلم “بلک ویدو” برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5268

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا