جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

ماکان بند، امروز، جشنواره موسیقی فجر را قُرُق می‌کنند

به گزارش کامینگ سون موزیک:  دومین روز از آغاز غیررسمی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ تنها در بخش پاپ و به صورت حضوری اما محدود برگزار خواهد شد.

بخش پاپ که در سی‌وهفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر دو روز زودتر از موعد رسمی، یعنی از چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه شروع به کار کرده است، امروز، پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه فقط با دو اجرا از «ماکان‌بند» در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه همراه خواهد بود.

سایر روزهای جشنواره موسیقی فجر در تهران با اجراهایی در ژانرهای ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی همراه خواهد بود و مراسم افتتاحیه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه، ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

شامگاه گذشته و در نخستین روز از آغاز غیررسمی جشنواره نیز علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه اجرا داشتند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52658

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا