موسیقیموسیقی ایران

اکران های روز دهم؛ نوبت به «خائن‌کشی» رسید!

به گزارش کامینگ سون موزیک: امروز و در دهمین روز از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره 2 فیلم سینمایی با فضای سیاسی در تاریخ معاصر نمایش داده می‌شود.

امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه همزمان با دهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، خانه جشنواره میزبان ۲ فیلم سینمایی با تم سیاسی است، یکی روایتگر بخشی از تاریخ ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دیگری درباره وقایعی است که در سال‌های اولیه انقلاب رخ داده است.

روایت یک «نفوذ» در خانه جشنواره/ نوبت به «خائن‌کشی» رسید!

فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی قرار است ساعت ۱۳ در برج میلاد نمایش داده شود. این فیلم یک درام سیاسی است که در بستر التهابات کشور در تابستان سال ۱۳۶۰ می‌گذرد. قصه این فیلم درباره یک عشق در دل حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود.

مهدی نصرتی، لیلا زارع، نادر سلیمانی، لیندا کیانی، مهشید جوادی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی ترکیب بازیگران «ضد» را تشکیل می‌دهند.

روایت یک «نفوذ» در خانه جشنواره/ نوبت به «خائن‌کشی» رسید!

اما ساعت ۱۶، مسعود کیمیایی قرار است با فیلم سینمایی «خائن کشی» به خانه جشنواره بیاید. در واقع مسعود کیمیایی در سی امین تجربه سینمایی خود تصمیم به روایت اتفاقاتی را دارد که در دوره ملی شدن نفت رخ می‌دهد، در واقع این فیلم داستان رفاقت و مردمداری است. در «خائن کشی» قسمتی از زندگی مهدی بلیغ سارق و کلاهبردار ایرانی به تصویر کشیده می‌شود. همچنین گذری هم به ماجرای ملی شدن نفت و ماجراهای آن می‌زند.

در این فیلم بازیگران بسیاری حضور دارند که از آن جمله می‌توان به امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، حمیدرضا آذرنگ و مهران مدیری اشاره کرد.

همچنین ساعت ۲۰:۳۰ فیلم مستند «دبستان پارسی» به کارگردانی حسن نقاشی در بخش فیلم‌های مستند چهلمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

در بخش گنجینه نیز فیلم سینمایی «عقاب ها» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در ۲۰:۳۰ برای علاقه مندان اکران می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52511

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا