موسیقیموسیقی ایران

معرفی عوامل ۲۸۸۸/ تصاویر

به گزارش کامینگ سون موزیک: فیلم ۲۸۸۸ به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری، در ژانر جنگی (دفاع مقدس) ساخته شده است.

خلاصه فیلم:

بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات، در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف 4 است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند. احتمال بازگشت هواپیماها پنج درصد پیش‌بینی شده و …

بازیگران:

حمیدرضا پگاه،شیرین اسماعیلی،مرتضی اسماعیل کاشی، سیاوش مفیدی،ساناز مصباح،نرگس محمدی، علی اوجی، رضا داوود وندی، شیوا فلاحی،عادله گرشاسبی

سایر عوامل:

تاکنون خبری از سایر عوامل فیلم در دسترس رسانه ها نیست.

کارگردان: کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری، تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی چهره‌پرداز: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، مهراد ابوالقاسمی، صداگذار: نعیم مسچیان، موسیقی: سامان احتشامی، جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌‌های بصری: کامران سحرخیز، امیر سحرخیز.

کارگردان:

علی اکبر حیدری: اولین فیلمش سینما شهر قصه و فیلم دیگرش فیلم ۲۸۸۸

کیوان علی‌محمدی: (زاده ۱۷ شهریور ۱۳۵۱ – تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است.

فیلم هایی به نام سینما شهر قصه (1397)، گیلدا(1395)، ارغوان (1393)، شبانه روز (1387)، شبانه (1384) را کارگردانی کرد.

فیلم  ۲۸۸۸  روایت جنگ هشت ساله ایران و عراق است و از روز اول تا روز آخر جنگ را با فضای جنگی متفاوت و نگاهی تازه در بر می گیرد.همچنین این فیلم  اولین فیلم مشترک نرگس محمدی با همسرش علی اوجی است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر با دیگر فیلم ها به رقابت خواهد پرداخت.

شهرداری شیراز برای ساخت این فیلم 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده و این مساله همچنین استفاده از گروه هنری خارج از استان، چندی پیش مورد انتقادهای زیادی از سوی هنرمندان بومی فارس قرار گرفته بود.

گردآوری و تدوین:کورش کبیری

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52447

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا