موسیقیموسیقی ایران

«موقعیت مهدی» تکرارنشدنی است

به گزارش کامینگ سون موزیک: روح‌الله زمانی درباره نقش‌آفرینی در سریال «عاشورا» و نسخه سینمایی آن یعنی «موقعیت مهدی» توضیحاتی ارائه کرد و آن را تکرارنشدنی‌ترین فیلم خود دانست.

روح‌الله زمانی بازیگر سریال «عاشورا» با اشاره به اینکه بعد از فیلم «خورشید» برای اولین بار در یک سریال حضور یافته است بیان کرد: خدا را شکر هم در سریال «عاشورا» هستم و هم در نسخه سینمایی این اثر که هادی حجازی فر کارگردانی‌اش را بر عهده دارد.

وی درباره ویژگی‌های این مجموعه و جذابیتش برای خودش عنوان کرد: کار در «عاشورا» آنقدر جذاب بود، اگر بخواهم کار سینما را ادامه دهم و به صورت حرفه‌ای کار کنم، فکر می‌کنم این اثر تکرارنشدنی‌ترین فیلمم تا آخر عمرم باشد.

روح‌الله زمانی درباره چگونگی حضورش در سریال «عاشورا» تصریح کرد: اول خدا بود که باعث شد من به سریال «عاشورا» و همچنین فیلم «موقعیت مهدی» راه پیدا کنم و آقای محمد عسگری برنامه ریز و دستیار اول مجید مجیدی در «خورشید» هم وسیله‌ای بود که خودش من را به این سریال برد و باعث شد با هادی حجازی فر همکاری کنم.

بازیگر «عاشورا» درباره نقش خود نیز بیان کرد: من نقش یک جانباز تبریزی به نام خسرو ملازاده را بازی می‌کنم که آن زمان حدود ۱۷ یا ۱۸ سال داشته است. ملازاده در همان دسته‌ای بوده که شهید باکری فرماندهی اش را بر عهده داشته است.

وی درباره صحنه‌های جنگی این فیلم و سختی‌های آن عنوان کرد: به نظرم صحنه‌هایی را که در جنگ رخ داده آنطور که بوده است نمی‌توان نمایش داد. تنها چالش و سختی این کار برای خودم هم این بود که فهمیدم اقای ملازاده که همسن من بوده چه کشیده است و حتی کسانی که از من کوچک‌تر هم بوده‌اند، چه اتفاقاتی را در جنگ تحمل کرده‌اند.

بازیگر سریال «عاشورا» درباره همکاری با حجازی فر نیز عنوان کرد: قبل از ضبط، برخی می‌گفتند هادی حجازی فر در کار خیلی سختگیر و حتی عصبی است (می‌خندد) ولی اصلاً چنین چیزی نبود، خیلی هم با ما خوب رفتار می‌کرد. او کاملاً متمرکز روی کار است و اتفاقاً خیلی مهربان و بامعرفت بود. همه صحنه‌ها را توضیح می‌داد و می‌گفت چه باید کرد. حتی به زندگی خود شخصیت‌های واقعی اشاره می‌کرد و مثلاً می‌گفت برای خسرو ملازاده در جنگ چنین اتفاقی افتاده است و بعد می‌گفت با حس خودت جلو برو.

این بازیگر درباره فضای فیلم نیز عنوان کرد: فیلم به زبان اصلی است و زیرنویس دارد اما به راحتی قابل فهم است، نسخه بلندتر فیلم هم سریال است که بهتر می‌توان داستان را در آن مشاهده کرد.

بازیگر «خورشید» در پایان درباره پیشنهادهای خود بعد از این فیلم گفت: متأسفانه بعد از خورشید، که به کرونا خورد ما هم خیلی خوب دیده نشدیم ولی امیدوارم با «موقعیت مهدی» دیده شوم، البته پیشنهاد هم زیاد داشتم ولی آنطور که انتظار داشتم نبود. بعد از «خورشید» تصمیم گرفتم در کارهای کوتاه هم حضور داشته باشم و فیلم «مادرکشی» به کارگردانی میثم محمدخانی را هم بازی کردم.

سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر ساخته شده است و ابوالفضل صفری تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. در نسخه سینمایی این اثر یعنی «موقعیت مهدی» حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52419

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا