موسیقیموسیقی ایران

معرفی فیلم «موقعیت مهدی» / تصاویر

به گزارش کامینگ سون موزیک:  فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب اله والی نژاد داستان زندگی شهید باکری را روایت می کند.

خلاصه فیلم:

داستان زندگی فرمانده لشگر عاشورا مهدی باکری است که از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند

بازیگران:

هادی حجازی فر ،  ژیلا شاهی ، وحید آقاپور ، روح الله زمانی

کارگردان:

هادی حجازی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون و فیلنامه نویس کارگردان تئاتر اهل ایران است. بازیگری را در دوره‌ی دانشجویی خود، در فیلم «مزرعه پدری» رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است.  از فیلم‌های او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و منطقهٔ پرواز ممنوع را نام برد. وی در جشن خانه تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در نظرسنجی سایت خبر آنلاین نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سی و پنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد. وی دانش‌آموختهٔ رشته کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است.

تهیه کننده:

حبیب الله والی نژاد تهیه کننده سینما است. او سابقه فعالیت در فیلم های سینمایی و تلویزیونی دو چشم بی سو، ایستاده در غبار، بادیگارد را در مقام هایی همچون بازیگر، تهیه کننده، با تشکر از در کارنامه دارد. او از قدیمی ترین اعضای گروه تلویزیونی روایت فتح است که علاوه بر تولید و تهیه مستندهای بسیار در حوزه دفاع مقدس، رئیس گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما است و تهیه آثاری درخشانی چون «آخرین روزهای زمستان» را در کارنامه خود دارد. او همچنین تهیه کننده دو فیلم خروج و لباس شخصی است.

گردآوری و تدوین: کورش کبیری

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52190

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا