دسته‌بندی نشده

اکران‌های روز هفتم اعلام شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی و «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

هفتمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر همزمان با یکشنبه ۱۷ بهمن ماه قرار است طبق روال روزهای گذشته ۲ فیلم سینمایی به نمایش گذاشته می‌شود. بر همین اساس آثاری چون «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی و «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر نمایش داده می‌شود.

رضا میرکریمی با «نگهبان شب» قرار است ساعت ۱۳ مهمان خانه جشنواره شود. محسن کیایی، تورج الوند، لاله مرزبان، علی اکبر اصانلو، صفورا خوش طینت، فهیمه هرمزی، زهرا اسلامی، پرهام غلاملو، محمدصادق ملک، علی غابشی، مهراد اکبرآبادی، ایمان سلگی، نوید بانی با حضور افتخاری ویشکا آسایش و کیومرث پوراحمد بازیگران ساخته جدید این کارگردان و تهیه کننده سینما هستند. فیلمی که قرار است یک داستان اجتماعی را به تصویر کشد.

اما دومین فیلمی که قرار است امروز روی پرده خانه جشنواره برود، یک اثر در حوزه دفاع مقدس است. فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» (باکری) به کارگردانی و بازیگری هادی حجازی فر قرار است ساعت ۱۶ نمایش داده شود. در واقع این فیلم سینمایی یک مینی سریال است که برای تلویزیون ساخته شده است و یک نسخه سینمایی از آن برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده شده است. تهیه کنندگی نسخه سینمایی این فیلم را حبیب اله والی نژاد برعهده داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد برخلاف مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد.»

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی، بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

فیلم سینمایی «نیاز» به کارگردانی علیرضا داودنژاد قرار است در بخش نمایش آثار گنجینه ساعت ۲۰:۳۰ روی پرده برود.

همچنین فیلم مستند «تفنگ برادرم» نیز راس ساعت ۲۰:۳۰ در بخش مسابقه مستند برای علاقه مندان اکران می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=52129

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا