موسیقیموسیقی ایران

ششمین روز از جشنواره فیلم فجر میزبان اکران دو فیلم سینمایی است

به گزارش کامینگ سون موزیک:  ششمین روز از جشنواره فیلم فجر میزبان اکران دو فیلم سینمایی «هناس» و «شب‌طلایی» خواهد بود.

امروز شنبه ۱۶ بهمن ماه همزمان با ششمین روز از برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، برج میلاد میزبان ۲ فیلم سینمایی «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا و «هناس» به کارگردانی حسین دارابی است.

ماجرای یک ترور در سانس اول «میلاد»/ «شب طلایی» در «فجر»

نمایش این فیلم‌ها با توجه به سالروز شهادت امام هادی (ع) با کمی تأخیر آغاز شده و براساس برنامه ارائه شده فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در ساعت ۱۶ به نمایش گذاشته می‌شود. البته پیش از این و براساس قرعه کشی که صورت گرفته بود این فیلم قرار بود دومین فیلمی باشد که در روز ششم جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌شود. در «هناس» که پیش از این با نام «صورت فلکی» پروانه نمایش دریافت کرده بود، بازیگرانی چون مریلا زارعی و بهروز شعیبی حضور دارند که پس از گذشت سال‌ها از ساخت فیلم «گزارش یک جشن» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا دوباره درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

«هناس» که روایتی از ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای دارد، داستان تلاش‌های عاشقانه زنی برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم است.

ماجرای یک ترور در سانس اول «میلاد»/ «شب طلایی» در «فجر»

اما دومین فیلم امروز، «شب طلایی» اولین ساخته یوسف حاتمی کیا به تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا است. نام این فیلم سینمایی نیز پیش از این «شمش طلا» بود که در نهایت به «شب طلایی» تغییر کرده است. اولین ساخته یوسف حاتمی کیا قرار است ۱۹:۱۵ دقیقه روی پرده برود. حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، سوگل خلیق در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«شب طلایی» به موضوع روابط پیچیده درون یک خانواده می‌پردازد که در دوران کرونا با بحرانی جدی مواجه می‌شوند.

همچنین ساعت ۲۰:۳۰ در بخش نمایش آثار گنجینه فیلم سینمایی «پرده آخر» به کارگردانی واروژ کریم مسیحی نمایش داده می‌شود.

بخش فیلم‌های کوتاه و مستند نیز امروز میزبان آثاری چون «آهو»، «ارفاق»، «تابوت»، «ماجان» و «لنو» خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51998

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا