موسیقیموسیقی ایران

معرفی فیلم «برف آخر» / تصاویر

به گزارش کامینگ سون موزیک: «برف آخر» فیلمی به کارگردانی امیرحسین عسگری، نویسندگی امیرحسین عسگری ، میرمحمد عبدی و سید حسن حسینی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی محصول سال ۱۳۹۹ است.

این فیلم که برای حضور در جشنواه فیلم فجر ثبت نام کرده بود  به‌عنوان ۲۲ فیلم نهایی  چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.  داستان این فیلم درباره زندگی یک دامپزشک در شمال کشور ایران است  احسان علیخانی یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی است.

خلاصه داستان:

یوسف در آتش سوزی گاوداری به آتش می زندتاجان گاوها رانجات دهدکه بدنش دچارسوختگی می شود.یوسف که حمله گرگها به گاوداری را دلیل مشکلات اش می داند از روی نفرت گرگها را شکار می کند.

لیست عوامل:

کارگردان:

امیر حسین عسگری

بازیگران:

امین حیایی ، لادن مستوفی ، مجید صالحی ، نوشین مسعودیان ، صادق ملک ، امیر مشهدی عباس ، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان

سایر عوامل:

نویسندگان: امیرحسین عسگری ، امیرمحمد عبدی ، سید حسن حسینی

مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض

تدوین‌گر: اسماعیل علیزاده

صدابردار: امیر حاتمی

صداگذار: علیرضا علویان

جلوه های ویژه: کامیر شفیعی پور

طراح گریم: امید گل‌زاده

طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا

مدیر برنامه ریزی: لاله مستوفی

دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی

دستیار اول فیلمبردار: سعید خراسانی

عکاس: حسن شجاعی

منشی صحنه: شیما باقری

مدری تدارکات: محمد میسمی

مدیر تولید: علی بهرمند

مشاور رسانه ای: منصوره بسمل. محصول موسسه فرهنگی هنری رسانه کهن وانیا

کارگردان:

امیر حسین عسگری متولد اول آذر ماه ۱۳۵۷ تهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و طولی نکشید تا کارگردانی و نویسندگی را نیز در این عرصه تجربه کند. و همچنین در سال ۱۳۸۲ تحصیلات اش را در مقطع کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک در رشته بازیگری به پایان رساند و پس از آن وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. دستیاری و برنامه‌ریزی او در بیش از ۵۰ فیلم و سریال، سبب شد تا با استفاده از تجربیات این سال‌ها دست به ساخت اولین فیلم کوتاهش بزند، فیلمی با نام (چرت کوتاه ۲۰۰۸) که فیلمی کاملاً تجربی بود. فیلم (باشه برای بعد۲۰۱۲) دومین فیلم کوتاه او محسوب می‌شود که باحضور در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی موفقیت‌های فراوانی را برای او به ارمغان آورد. او بلافاصله بعد از ساخت فیلم کوتاه (باشه برای بعد) ساخت فیلم بلند بدون مرز را آغاز کرد.

بدون مرز اولین ساخته بلند امیر حسین عسگری است، که حضور جهانی اش را در جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو تجربه کرد و موفق به دریافت عنوان آینده آسیا و بهترین فیلم این بخش در سال ۲۰۱۴ شد. این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش نگاه نو و برنده تندیس بلورین جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو شده‌است.

درحال جاضر آخرین فیلم وی بنام “برف آخر” ساخته سال ۱۴۰۰ است.

 تهیه کننده:

حسن مصطفوی مدیر تولید سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسن مصطفوی می‌توان به فعالیت در فیلم جدایی نادر از سیمین، فیلم فروشنده و سریال گلشیفته اشاره کرد.

حسن مصطفوی در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم حسن مصطفوی در این سال، فعالیت در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی و فعالیت در سریال ساختمان ۸۵ به عنوان مدیر تولید محسوب می‌شود.

گردآوری و تدوین: کورش کبیری

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51710

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا