موسیقیموسیقی ایران

زندگی علیرضا بیراوند در پرده سینما بیرو

به گزارش کامینگ سون موزیک:  فیلم بیرو در ژانر ورزشی توسط مرتضی علی عباس میرزایی نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم در مورد علیرضا بیرانوند دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران است.

خلاصه داستان:

علیرضا: می خوام برم تهران… می خوام میدون آزادی رو ببینم… علی: عین شلوار کردیه! علیرضا: می خوام بهترین بازیکن ایران بشم…می خوام بابام بهم افتخار کنه! همه بهم افتخار کنن… زندگی علیرضا بیرانوند، از کودکی تا اولین قرارداد رسمی اش در فوتبال، از فراز و فرودها و سختی های بسیار تا رودررویی اش با پنالتی رونالدو. از کودکی محروم تا عشق و تلاش برای رسیدن به قله های دست نیافتنی. یک داستان از عشق و فوتبال و تلاش موفقیت.

کارگردان:

مرتضی علی عباس میرزایی

بازیگران:

حسین بیرانوند ، سهیل قنادان و مهران نائل

تهیه کننده: مجید برزگر

مدیر فیلمبرداری: مجید یزدانی

طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری

صدابردار: علی ذوالفقاری

طراح چهره پردازی: عظیم فراین

طراح نور: علی فربد

موسیقی: پیام آزادی

طراح جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی

مدیر تولید: مهدی برزگر

منشی صحنه: دنیا راد

عکاس: حمید جانی پور

جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان

تصحیح نور و رنگ: نیما دبیر زاده

صداگذاری: امین شریفی

برنامه رزی و  دستیار یک کارگردان: علی جناب

فیلمبردار پشت صحنه: اسماعیل کرابی

مدیر تدارکات: سعید میرزایی

کارگردان:

مرتضی علی عباس میرزایی در سن چهارده سالگی با کسب مدرک کارگردانی از انجمن سینمای جوانان ایران به ساخت فیلم کوتاه پرداخت. این کارگردان جوان ایرانی  در کارنامهٔ کاری خود علاوه بر ساخت فیلم کوتاه داستانی چندین فیلم مستند را دارد، او در سال ۱۳۹۵ با ساخت فیلم سینمایی انزوا توانست توانایی خود در عرصه ساخت فیلم بلند با سبکی خاص و منحصر به فرد، به عنوان یک کارگردان موفق و توانمند را در عرصهٔ سینمای ایران به ثبت برساند، انزو در جشنواره‌های بسیاری از جمله، فیلم فجر، کمرایمیج لهستان، کیدفرست آمریکا، سالنتو ایتالیا  بایگانی‌شده در ۲۲ اوت ۲۰۱۸ توسط Wayback Machine و … در بخش مسابقه حضور داشته باشد. وی برای فیلم انزوا در جشنواره جهانی سالنتو ایتالیا موفق به دریافت جایزهٔ بهترین کارگردانی شد.  وی برای فیلم خون خدا در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت تندیس تجلی اراده ملی شد.

تهیه کننده:

مجید برزگر در ۱۶ اسفند ۱۳۵۱ همدان به دنیا آمد. وی دارای دیپلم گرافیک، لیسانس سینما (گرایش کارگردانی) و فوق لیسانس ادبیات دراماتیک است و هم‌چنین فارغ‌التحصیل دوره یک ساله فیلمسازی انجمن سینمای جوانان همدان درسال ۱۳۶۷ است. وی تاکنون چهار فیلم بلند سینمایی را کارگردانی و بیش از ده‌ها فیلمِ بلندِ سینمایی و کوتاه را تهیه کنندگی کرده است.فیلم های او تا به حال جوایز بسیاری را در جشنواره جهانی دریافت کرده اند.همچنین مجید برزگر تا به حال چند نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس و نقاشی در داخل و خارج از ایران داشته است.از دیگر فعالیت های او می توان به طراحی تعداد زیادی پوستر برای سینما و رویدادهای مختلف و همچنین طراحی جلد برای کتاب اشاره کرد.

گرد اوری و تدوین: کورش کبیری

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51543

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا