آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم جدید وحید تاج به بازار موسیقی رسید

به گزارش کامینگ سون موزیک:  «سپند دل» تازه‌ترین آلبوم وحید تاج با آهنگسازی محمدرضا عزیزی توسط نشر و پخش جوان منتشر شد. ‎

‎ آلبوم «سپند دل» با صدای وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی توسط نشر و پخش جوان منتشر شد. ‎

این آلبوم باکلام، شامل ۹ قطعه در ژانر موسیقیِ ارکسترال ایرانی است که آهنگ‌‌ساز به‌تازگی بر روی اشعاری از افشین یداللهی، سایه، رهی معیری و مهدی اخوان ثالث آهنگسازی کرده است.

‎علیرضا دریایی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، آتنا اشتیاقی، نیلوفر محبی، نگار نوراد، زکریا یوسفی، محمدرضا عزیزی، پوریا سلیمانی، بهنام بیات، پویا محمدی، صابر محمدی، حسن قره‌کاظمی، فربد هوشنگی، جلال نقی‌لو و مسعود جعفری نوازندگان حاضر در این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

‎همچنین میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را مازیار مرتاضیه و فرزان روزبهانی (استودیو تم) برعهده داشته‌ و علیرضا حاجی رحمانی نیز طراحِ گرافیک این آلبوم بوده‌اند.

در توضیح روی جلد این آلبوم می‌خوانیم:

«سپندِ دل»، پرواز خیال است در خلوت‌های پر آشوبِ شخصی، روایتی است موسیقایی از سرگذشتی که همواره در من و ما می‌تپد و جریان دارد، انتظار است از بازآمدن معشوق که عاشق، دیگر در نو بهارِ او حضور ندارد… تمنای ماندن است از اعماقِ دل طوفانیِ عاشق، که با معشوق گوید: «دیگران گر همه رفتند، خدا را تو مرو». داغِ عشق است که خون می‌کند دل چو لاله‌ی عاشق را آرزوی عاشقِ جان و دل از کف داده‌ای است که چنگِ شکسته‌ی دل بر حسرتاش مویه می‌کند. گل و سبزه‌ی بهاران است و افسوس، که چیزی جز خاک و خشت برای «آن‌کس که دور افتد زیاران» نیست. آتشِ غمی است توأم با لذت که دلِ عاشق رقص‌کُنان بر سَر آن می‌سوزد و عاشق، آنقدر با آتش‌ِ دل و داغِ تنهاییِ خویش می‌سازد تا خودْ نیز می‌سوزد و از ماتم‌اش، عالمی را می‌سوزانَد… سفری است به بلندای معانی نهفته در شاه‌بیت سایه که گفت: «لذت عشق و وفا بین که سپند دل من/ بر سر آتش غم رقص‌کنان می‌سوزد»

نسخه فیزیکی آلبوم «سپند دل» در تمامی فروشگاه‌های معتبر محصولات فرهنگی کشور و همچنین، نسخه دیجیتال این اثر نیز در سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر موسیقی داخلی و بین‌المللی قابل خریداری خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51205

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا