موسیقیموسیقی ایران

هرچه دارم از مادرم است

به گزارش کامینگ سون موزیک: سالار عقیلی خواننده شامگاه شنبه دوم بهمن مهمان زینب پورابراهیم در ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا (س) شبکه پنج با نام «مهربانو» بود.

سالار عقیلی خواننده مطرح موسیقی سنتی با حضور در برنامه «مهربانو» شبکه ۵ در شب میلاد حضرت زهرا (س) گفت: به تمام مادرانی که قلبشان برای فرزندانشان می تپد تبریک می گویم و بر دستان مادرانی که اینقدر زحمت کش هستند تا فرزندانشان را به ثمر برسانند، بوسه می زنم.

وی گفت: کار مادر را امشب برای اولین بار اجرای صحنه ای می کنم. قرار بود ۲ سال پیش این کار را با ارکستر در کنسرت اجرا کنیم که متاسفانه به شرایط کرونا خوردیم. امشب برای اولین بار این قطعه اجرا می شود. از همین جا به مادر عزیزم سلام می کنم که هرچه دارم از اوست و از همین جا بوسه بر دستان او می زنم. او همیشه همراه و یار و یاور من بود.

زینب پورابراهیم مجری برنامه نیز به این موضوع اشاره کرد که وقتی با تلفن همراه مادر عقیلی تماس گرفته، آهنگ انتظار او قطعه ای از پسرش بوده و عقیلی در این خصوص اظهار کرد: مادرم نه فقط در زندگی هنری من که در تمام زندگی ام نقش بسزایی داشته است و اگر امروز در این جایگاه هستم و خادمی مردم را می کنم مدیون زحمات مادرم هستم.

این خواننده درباره اولین آلبوم رسمی خودش توضیح داد: اولین کاری که از من وارد بازار شد و با آن کار شناخته شدم، «عشق ماند» با آهنگسازی استاد بی بدیل موسیقی سنتی ایران ارشد طهماسبی بود. این آلبوم در زندگی من نقش بسزایی داشت و انسانیتی که استاد طهماسبی در این کار به خرج می دادند باعث شد از شخصیت والای ایشان درسهای زیادی بگیرم. ایشان حق بزرگی در موسیقی و هنر بر گردن من داشتند.

عقیلی در پایان در واکنش به پویش برنامه مبنی بر آزادسازی زنانی که به علت جرائم غیرعمد زندانی شده اند، گفت: امیدوارم همه مادران در سلامت و آسایش باشند تا بتوانند فرزندانشان را به ثمر و جایگاهی که می خواهند برسانند.

«مهربانو» با تهیه کنندگی و اجرای زینب پورابراهیم از پنجشنبه ۳۰ دی به مدت سه شب به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51107

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا