بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین ۰۳ بهمن سینما ، تئاتر و موسیقی؛ سینا حجازی

به گزارش کامینگ سون موزیک:  سینا حجازی (زادهٔ ۳ بهمن ۱۳۶۱ در شهرضا) خواننده ، ترانه‌سرا ، آهنگساز ، تنظیم‌کننده ، نوازنده و بازیگر ایرانی سبک پاپ و رگی است.

او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

نام شناسنامه‌ای سینا حجازی
زاده ۳ بهمن ۱۳۶۱ ‏(۳۸ سال)
شهرضا، ایران
سبک پاپ، رگی
ساز(ها) کوبه‌ای
سال‌های فعالیت ۱۳۸۶ تاکنون

فعالیت

سینا حجازی تاکنون بیش از ۶۰ تک‌آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است. از جمله معروف‌ترین کارهای این هنرمند هم‌صدایی با محسن چاوشی در قطعهٔ «خلیج فارس» بود.

وی با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد. نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد.

طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین‌پور بر عهده گرفت.وی در شب یلدای ۱۳۹۵ در برنامهٔ زندهٔ «حرف تو برف» که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند ۱۳۹۵ هم در برنامهٔ خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تاکنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بوده‌است. او همچنین سابقهٔ خواندن تیتراژ برنامهٔ ویتامین ۳ با قطعهٔ «یعنی صبح شده» و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعهٔ «دلتنگ» را دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51083

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا