موسیقیموسیقی ایران

رضا صادقی زرشک طلایی گرفت

به گزارش کامینگ سون موزیک: رضا صادقی در یک نظرسنجی مردمی در رادیو صبا «زرشک زرین» برنامه «ترین‌ها» را گرفت.

این شبکه رادیویی روزهای جمعه در برنامه «ترین‌ها» به معرفی برترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و ورزشی هنری و …می‌پردازد. «ترین ها» روز جمعه یکم بهمن با هدف معرفی محبوب‌ترین خواننده پاپ در دهه ۸۰ راهی آنتن صبا شد.

این گروه شامل مجید اخشابی، محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی، بنیامین بهادری، امیر تاجیک، حمید حامی، مانی رهنما، بهنام صفوی، ناصر عبداللهی، حمید عسکری، علیرضا عصار، محمدرضا عیوضی، علی لهراسبی و نیما مسیحا بود که طبق نتیجه نظر سنجی صورت گرفته از شنوندگان در صفحه مجازی برنامه «ترین‌ها» و پیامک‌های ارسالی مخاطبان در زمان پخش این برنامه و نظرات کارشناسان تیم «ترین‌ها» علیرضا عصار به عنوان محبوب‌ترین خواننده پاپ در دهه ۸۰ معرفی شد و در این رقابت ناصر عبداللهی و حمید حامی به ترتیب در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

روز جمعه شنوندگان در یک نظرسنجی «زرشک زرین» برنامه «ترین‌ها» را به رضا صادقی به خاطر اجرای کنسرت بعد از دوسال در خارج از کشور دادند.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=51059

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا