جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

داوران جایزه ترانه جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

به گزارش کامینگ سون موزیک: جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه، حمایت و معرفی ترانه‌های برتر در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

محمد علی بهمنی، اسماعیل امینی، محمود اکرامی‌فر، مهدی امین فروغی، میلاد عرفان‌پور، مجید افشاری و لیلا کردبچه داوران این دوره جایزه ترانه به دبیری مسلم نادعلی‌زاده هستند.

در این جایزه، متن ترانه‌هایی که از مهرماه ۱۳۹۹ تا مهرماه ۱۴۰۰ به‌صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از سوی مؤسسات یا اشخاص حقیقی پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی تولید و منتشر شده‌اند، توسط هیئت داوران بررسی و ترانه‌های برگزیده معرفی می‌شوند.

در بازه زمانی مشخص شده بیش از چهار هزار قطعه متن ترانه با مجوز دفتر موسیقی به‌صورت تک‌آهنگ یا در قالب آلبوم منتشر شده‌اند، که مرحله نخست انتخاب این ترانه‌ها در حال انجام است و در مرحله نهایی ترانه‌های برگزیده در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.

گفتنی است، سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم زمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=50808

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا