جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

بیش از ۸۰ رسانه برای پوشش جشنواره موسیقی فجر اعلام آمادگی کردند

به گزارش کامینگ سون موزیک:  با پایان فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۸۱ رسانه برای حضور و پوشش این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

با پایان فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۸۱ رسانه برای حضور و پوشش این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

در مجموع ۸۱ رسانه داخلی و خارجی براساس فراخوان دعوت از رسانه‌ها برای حضور و پوشش رسانه‌ای این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

از این تعداد ۱۹ خبرگزاری، ۱۲ روزنامه، ۳۲ پایگاه خبری و تحلیلی، ۸ شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ شبکه خارجی درخواست حضور داده‌اند که فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بوده و ستاد جشنواره پس از بررسی درخواست‌ها، اصحاب محترم رسانه را برای حضور در جشنواره پذیرش خواهد کرد.
سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=50788

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا