آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

«دشت عاشقی» شنیدنی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  «دشت عاشقی» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده است که به آهنگسازی ستار هشیاری‌پور در اختیار شنوندگان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت.

ستار هشیاری‌پور نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی  ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: «دشت عاشقی» عنوان یکی از تازه‌ترین آثارم در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به آهنگسازی و تنظیم بنده منتشر می‌شود. این آلبوم شامل ۹ قطعه با کلام با ترانه‌هایی از صاحب اثر و ۲ قطعه ساز و آواز است که حدود پنج سال پیش تولید شده و حالا بعد از سال‌ها در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی درباره مضمون آلبوم «دشت عاشقی» گفت: مضامین این اثر موسیقایی همگی اجرای ترانه‌هایی عاشقانه در مایه دشتی با صدای احمد کامیار است که برای ارکستر بزرگ تنظیم شده است. به هر حال من معتقدم در این زمانه بی‌فرجام که شرایط مناسبی بر جریان فرهنگ و هنر وجود ندارد، تولید آلبوم‌هایی چون «دشت عاشقی» فقط با عشق میسر است.

این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی ادامه داد: هدف من ترویج شنیدن موسیقی خوب با اتکا به ارادت قلبی من به مردم و فرهنگ و هنر ایران زمین است که امیدوارم بتواند مورد قبول مخاطبان قرار گیرد. من در اجرایی این آثار سعی کردم تا کلام با مخاطب مأنوس بوده و کمی از ترانه‌های کلاسیک فاصله بگیرد. شرایطی که اصلاً دوست نداشتم به سمت ابتذال کلام هدایت شود.

هشیاری‌پور در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: آنچه در آلبوم جدید، در دسترس مخاطبان قرار گرفته، همراهی هنرمندان تهرانی و اصفهانی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا آنچه از موسیقی ایرانی پیش روی آنها ارائه می‌شود، تلاشی متفاوت و نو برای معرفی موسیقی ایرانی و جذابیت‌ها و ارزش‌های بسیار مهم آن است که قطعاً در این شرایط باید بهتر و بیشتر از اینها صورت پذیرد.

ستار هشیاری‌پور از نوازندگان و آهنگسازان ساکن اصفهان که سابقه همکاری با گروه عارف، زنده‌یاد ایرج بسطامی و محمدعلی کیانی‌نژاد را در کارنامه کاری خود ثبت کرده چندی پیش هم آلبوم «سرو شکسته» را در دسترس مخاطبان قرار داده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=50702

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا