موسیقیموسیقی ایران

رامین بهنا تک آهنگ ملی – میهنی منتشر می‌کند

به گزارش کامینگ سون موزیک: رامین بهنا آهنگساز و نوازنده موسیقی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «سرزمینم» را با حال و هوایی ملی – میهنی پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

اثر جدید رامین بهنا نوازنده پیانو و آهنگساز با عنوان «سرزمینم» به زودی منتشر می شود.

رامین بهنا آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: اثر جدیدم با عنوان «سرزمینم» در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

این آهنگساز ادامه داد: ایده ساخت این اثر موسیقایی برای سال ها پیش است که من به تدریج این کار را ضبط کردم ولی بعد از مدتی تصمیم گرفتم مجدد این اثر ضبط شود. البته میکس و مسترینگ این اثر دوباره انجام شده است. در این چارچوب رضا فرهادی و سهیل پیغمبری ضبط این اثر را انجام داده اند و میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی به عهده رضا فرهادی بوده است. البته میکس کار بسیار طولانی شد زیرا لاین های زیادی داشت به همین دلیل بود که مدتی کار بر روی این اثر را کنار گذاشتم و دوباره به سراغ آن رفتم.

این نوازنده پیانو یادآور شد: آنچه برای من در تولید این تک آهنگ اهمیت داشته، نگاهی موسیقایی به کشورم ایران است که در قالب یک اثر بی کلام ۹ دقیقه‌ای در دسترس شنوندگان قرار می گیرد.

سرپرست گروه «بهنا» در پایان گفت: این اثر به صورت الکترو آکوستیک است و در قسمت آکوستیک از سازهای زهی، بادی برنجی و سازهای ایرانی استفاده شده است. همچنین به زودی اطلاعات دقیق این اثر موسیقایی منعکس می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=50480

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا