موسیقیموسیقی ایران

«چارتار» محبوب‌ترین گروه موسیقی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  مخاطبان برنامه «ترین‌ها» رادیو صبا زرشک زرین را به مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند دادند.

برنامه «ترین‌ها» که هر هفته به سراغ ترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و.. می‌رود، روز جمعه ۱۷ دی ماه به معرفی «محبوب‌ترین گروه موسیقی در ده سال اخیر» پرداخت.

گروه‌های موسیقی «چارتار، رستاک، دارکوب، پالت، داماهی، گروه دال، پازل بند، لیان، بمرانی» در لیست انتخابی برنامه «ترین ها» قرار گرفته‌اند و مخاطبان طول هفته در فضای مجازی یا در زمان پخش برنامه با ارسال پیامک به ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در این نظرسنجی شرکت کردند و نتیجه این نظرسنجی به این صورت اعلام شد؛ رتبه نخست این رقابت به گروه چارتار تعلق گرفت و گروه‌های موسیقی پازل بند و رستاک به ترتیب رتبه دوم و سوم این نظرسنجی را کسب کردند.

این برنامه با اجرای شاهین جمشیدی و پخش قسمت‌هایی از اجراهای گروه‌های موسیقی همراه شد.

برنامه «ترین ها» در بخشی به نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می‌شود، در زمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظرسنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین ها» برگزار می‌کند که شنوندگان به ضعیف‌ترین گزینه رای می‌دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می‌شود.

روز جمعه ۱۷ دی در این برنامه از بین گزینه‌های

۱- قانون جدیدی که خوانندگان مطرح را در پرداخت مالیات مستثنی می‌کند

۲- خوانندگانی که برای دیده شدن بیشتر شایعه مهاجرت خود را رسانه‌ای می‌کنند مانند بهنام بانی

۳- مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند

مخاطبان زرشک زرین برنامه را به مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند دادند.

در ضمن در این نظرسنجی تعداد آرای ثبت شده برای گزینه یک «قانونی که خوانندگان مطرح را در پرداخت مالیات مستثنی می کند» قابل توجه بود.

این برنامه روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=50237

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا