موسیقیموسیقی ایران

یادی از مهرداد میناوند و علی انصاریان در کنسرت رضا صادقی/ عکس

به گزارش کامینگ سون موزیک: رضا صادقی در کنسرت خود ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان روزهای کرونایی، از جمله مهرداد میناوند و علی انصاریان، از حاضران خواست کادر درمان را به پاس زحمات بی‌دریغ‌شان در دوران کرونا تشویق کنند.

رضا صادقی در اولین کنسرت پساکرونایی خود در تهران که شامگاه گذشته، جمعه ۱۰ دی‌ماه در دو سانس در تالار وزارت کشور برگزار شد یاد درگذشتگان بر اثر ابتلا به کرونا، از جمله علی انصاریان و مهرداد میناوند را گرامی داشت.

او در بخشی از این کنسرت چنین گفت: «در دوران شیوع کرونا، از خوش سعادتی‌ام دو مرتبه کرونا گرفتم اما حریفم نشد. در این دو سال آدم‌های عزیز و دوست‌داشتنی بسیاری را از دست دادیم، کسانی که سال‌های قبل، همین‌جا، جلوی من نشسته بودند و من از دیدن و بودن‌شان کلی کیف می‌کردم؛ علی انصاریان، مهرداد میناوند و خیلی از عزیزانی که از دست‌شان دادیم. من به خودم قول دادم اگر روی صحنه برگشتم حتما از شما عزیزان بخواهم به احترام کسانی که بی‌ادعا، مردانه و بامعرفت پای این اتفاق در این مملکت ایستادند و هر کسی هر چیزی گفت سرشان به کار خودشان بود، به افتخار کادر درمان، پزشکان و همه کسانی که در این دو سال برای مردم انرژی و وقت گذاشتند دست بزنید.»

یادی از مهرداد میناوند و علی انصاریان در کنسرت رضا صادقی/ عکس

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=49799

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا