رویداد

بی توجهی متروی تهران به ماتم این روزهای مردم!

به گزارش کامینگ سون موزیک: در روزهایی که مردم ایران همچنان عزادارند و خشم و ناراحتی شان از اتفاقات اخیر را در کام فرو می برند، متاسفانه مترو تهران امروز (یکشنبه – 22 دیماه 98) به تاسی از صداوسیما سعی در بازگرداندن روحیه اجتماعی مردم به حالت عادی با پخش آهنگ های شاد در فضای عمومی مترو است!

صبح امروز اگر به سالن های مترو رفته باشید، متوجه افراط مسئولین مترو برای این اقدام می شوید؛ حال که آنکه چهره هایی را می بینید که لبخندی به لب ندارند و متاثر از این رفتار متناقض هستند. گویی هر وقت صلاح دانسته شود، آنها باید بگریند و عزادار باشند و هر وقت صلاح نداستند، بخندند و شاد باشند!

هنوز نگذشته از هفته ای که همه در سوگ سردار مملکت بودیم و رادیو و تلویزیون و فضای مترو هم شریک غم ملت بود اما این غم با فقدان نزدیک به صد نفر از هموطنان در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و جان باختند 176 مسافر هواپیمای اوکراینی ساقط شده با یک خطای انسانی، هنوز ادامه دارد و کام مردم به واسطه ناصداقتی با آنها تلخ تر از گذشته است.

هنوز پیکرهای جانباختگان هواپیما تشییع و حتی شناسایی نشده؛ هنوز خانواده هایشان پا به میهن سوگوار خود نگذاشته و هنوز پرچم ها در بعضی کشورها نیمه افراشته است اما عده ای در داخل بی توجه به غم امروز ملت، نه تنها عزای عمومی نگرفته و روبان سیاهی گوشه شبکه های تلویزیونی نقش نبسته اند، که با عملی نابخشودنی سعی در حذف این فضای حقیقی دارند!

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4971

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا