موسیقیموسیقی ایران

دانشگاه ارزروم میزبان هنرآموزان و هنرجویان موسیقی تبریز

به گزارش کامینگ سون موزیک: دانشگاه ارزروم میزبان هنرآموزان و هنرجویان هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز شد .

علیرضا کندوانی مدیر هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز از برگزاری هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برفی با اجرای گروه موسیقی پارسا خائف در دانشگاه آتاتورک ارزروم خبر داد.

وی افزود: هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برفی که اولین دوره آن در سال 1383 برگزار شد در فرهنگسرای ننه خاتون به میزبانی دانشکده ارتباطات دانشگاه ارزروم ترکیه و با اجرای هنرمندان تبریزی افتتاح گردید.

وی اضافه کرد، در این جشنواره پارسا خائف هنرجوی جوان هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز بهمراه گروه موسیقی متشکل از اساتید و هنرمندان تبریزی که با دعوت سر کنسول ایران در ارزروم ترکیه صورت گرفته بود به اجرای قطعات ترکی و فارسی پرداخت.

در این اجرا نیما سیفی نوازنده پیانو، افشار نامور نوازنده تار آذری، سوان گاسپاریان نوازنده کیتار و بهزاد گلشنی دیگر هنرجوی هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز با نواختن کمانچه ایرانی و همچنین نقی صاحب قرانی نوازنده نقاره و رامیز اسماعیلی نوازنده عود گروه موسیقی را همراهی کردند.

کندوانی گفت : شرکت کنندگان در این جشنواره در شش رشته مختلف داستانی، مستند، تجربی، انمیشن تبلیغاتی و اطلاعیه خدمات عمومی به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش : هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بوده ودر دو رشته موسیقی جهانی و ایرانی اقدام به جذب و پرورش استعدادهای هنری در حوزه موسیقی می نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=49523

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا