موسیقیموسیقی ایران

تیتراژهای ماندگار تلویزیون رادیویی شدند

به گزارش کامینگ سون موزیک: تهیه‌کننده برنامه «پیش‌پرده» از ساخت این برنامه با محور تیتراژهای سریال‌های ماندگار تلویزیون سخن گفت.

سیامک احمدی تهیه‌کننده «پیش پرده» درباره برنامه جدید رادیو صبا که به تیتراژهای ماندگار تلویزیونی می‌پردازد، بیان کرد: بشیر جعفری‌نیا مدیرگروه طنز و سرگرمی رادیو صبا یک روز را برای من باز کرد و گزارش‌هایی از تیتراژهای ماندگار سریال‌های تلویزیونی طی دهه‌های اخیر را نشانم داد که در این خبرگزاری کار شده بود و از من طرحی خواست که بتوانیم از طریق آن، این گزارش‌ها را به صورت رادیویی پخش کنیم.

وی اضافه کرد: شاید اول این ایده برایم جذاب نبود و پاسخ دادم ابتدا باید گزارش را مطالعه کنم. شب که به خانه رفتم اولین گزارش را باز کردم و بعد یک باره دیدم ساعت ۴ صبح است و کل گزارش‌ها را خوانده‌ام. فردای همان روز هم با مدیر گروه تماس گرفتم و گفتم ساخت برنامه بر اساس این گزارش‌ها امکانپذیر است.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساخت برنامه «پیش پرده» توضیح داد: این سریال‌ها با حضور هنرمندان بزرگ و قدیمی ساخته شده است و ما در برنامه «پیش پرده» می‌توانیم در این باره گفتگو کرده و از آن‌ها که نیستند یاد کنیم. این‌ها آهنگسازان، بازیگران و شخصیت‌هایی هستند که دیگر شاید خودشان در این دنیا نباشند.

تیتراژهای ماندگار تلویزیون رادیویی شدند/ «پیش‌پرده» در رادیو صبا

وی درباره اجرای این برنامه اظهار کرد: با توجه به قلمی که علیرضا سعیدی  دارد و این گزارش‌ها را تنظیم کرده و نوشته است، به نظرم رسید خودش هم می‌تواند از پس اجرای چنین برنامه‌ای بربیاید. بنابراین طرح برنامه هم نوشته شد و بعد از یکی دو هفته شورای طرح و برنامه شبکه آن را تأیید کرد. بنا شد با خود هم در ارتباط باشیم تا فایل‌های صوتی این برنامه در متن گزارش‌ها بارگذاری شود و این به صورت یک پروژه مشترک رسانه‌ای شکل گرفت.

احمدی درباره محورهای برنامه گفت: ما در این برنامه ابتدا تیتراژ را پخش می‌کنیم درباره آهنگساز، موسیقی متن سریال و… سخن می‌گوئیم. صدای سکانس‌هایی از خود سریال را پخش می‌کنیم که صاحبان برخی از این صداها دیگر امروز بین ما نیستند. اولین برنامه هم با سریال «روزی روزگاری» خواهد بود که چهره‌های بزرگی مثل زنده یاد خسرو شکیبایی، حسین پناهی و… در آن حضور داشته‌اند.

این تهیه‌کننده درباره زمان پخش برنامه هم یادآور شد: از پنجشنبه دوم دی ماه پخش برنامه را شروع می‌کنیم و برنامه از این پس هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶ روی آنتن رادیو صبا می‌رود.

وی در پایان بیان کرد: از حسن اعتماد مدیران شبکه رادیویی صبا هم ممنونم که حمایت کردند تا بتوانیم سراغ برنامه‌هایی با فضاهای جدید و متفاوت برویم. مهر

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=49202

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا