موسیقیموسیقی ایران

برگزاری کنفرانس «آکوستیک و فرکانس در ارتباط با سازسازی و نوازندگی»

به گزارش کامینگ سون موزیک:  کنفرانس کاربردی (آکوستیک و فرکانس )در ارتباط با سازگری و نوازندگی با سخنرانی آلان کوشان روز چهارشنبه 1 دیماه از ساعت 14 در خانه موسیقی برگزار می شود.

کنفرانس کاربردی (آکوستیک و فرکانس )در ارتباط با سازگری و نوازندگی با سخنرانی آلان کوشان روز چهارشنبه 1 دیماه از ساعت 14 در خانه موسیقی برگزار می شود.

در این کنفرانس که در یک جلسه برگزار می شود قرار است مباحث آکوستیک و فراکانس در ارتباط با نوازندگی و ساز سازی توسط آلان کوشان مورد بررسی قرار بگیرد.

این کنفرانس برای همه هنرمندان حوزه نوازندگی و سازسازیِ سازهای ایرانی و کلاسیک مفید است از این رو همه علاقمندان می توانند در این رویداد بصورت آزاد و رایگان شرکت نمایند.

آلان کوشان نوازندگی ساز سنتور را نزد رضا ورزنده، فرامرز پایور و حسین ملک فراگرفت و به اروپا مهاجرت کرد. این هنرمند تحصیلاتی در رشته های آکوستیک، چوب شناسی، ساز سازی و ساز شناسی دارد و در زمینه های مختلف از جمله موسیقی، ساز سازی، سینما، تاتر، مجسمه سازی و نقاشی فعالیت داشته است.

چندی پیش کوشان ساز ابداعی «نوتن» را با حضور جمعی از پژوهشگران، هرنمندان و علاقمندان در خانه موسیقی رونمایی کرد.

کنفرانس «آکوستیک و فرکانس در ارتباط با سازسازی و نوازندگی» چهارشنبه 1 دیماه ساعت 14 در سالن اجتماعات خانه موسیقی واقع در خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک 270 برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=48815

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا