بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین ۱۸ آذر سینما ، تئاتر و موسیقی؛ مونا کرمی

به گزارش کامینگ سون موزیک: مونا کرمی ، زاده ۱۸ آذر سال ۱۳۹۶ در گلستان، بازیگر می باشد. مونا کرمی بازیگری را از سن ۹ سالگی با تئاتر آغاز نمود و در سریال حوالی پاییز در نقش شیوا معروف شد.

مونا کرمی متولد ۱۸ آذرماه سال ۱۳۶۹ می باشد. او اصالتا شمالی است و اهل گلستان می باشد. خانواده  مونا کرمی چهار نفره است و او یک برادر  به اسم مجید دارد.

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است. مونا بسیار کتاب خوان است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه‌منداست.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است وی آشپزی‌ خودش خوب است. او در کارهایش همیشه مورد حمایت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ است اگر پشتوانه حمایت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد.

فعالیت هنری مونا کرمی:

مونا کرمی بازیگری را از سن ۹ سالگی با تئاتر آغاز نمود. و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال ۹۵ در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهری ، شیلا خداداد و … همبازی بود.

مونا کرمی در فاصله بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و … همبازی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=48703

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا