موسیقیموسیقی ایران

ماجرای عکس یادگاری اکبر گلپایگانی و هوشنگ ظریف با ستاره‌های منچستر یونایتد

به گزارش کامینگ سون موزیک: هم‌زمان با سالروز تولد زنده‌یاد هوشنگ ظریف، موسیقی‌دان و نوازنده شناخته‌شده تار، بار دیگر، عکسی از او به همراه علی‌اکبر گلپایگانی (گلپا) در کنار پل اسکولز، ریو فردیناند و گری نویل، ستارگان تیم منچستر یونایتد، در فضای مجازی دست به‌دست شد که اطلاعات همراه آن، اشتباه است.

چند سال پیش، عکسی از اکبر گلپایگانی و هوشنگ ظریف، هنرمندان موسیقی ایرانی در کنار ستاره‌های تیم فوتبال منچستر یونایتد منتشر شد که در چند روز گذشته، دوباره در فضای مجازی، با توضیحی اشتباه در حال چرخیدن است.

در این عکس یادگاری، از چپ به راست، هوشنگ ظریف، پل اسکولز، ریو فردیناند، گلپا، گلرخ گریلی، یکی از آشنایان گلپا و گری نویل دیده می‌شوند.

در توضیح همراه این عکس که این روزها دست به دست می‌شود، در توضیحی کاملا اشتباه، آمده که پس از کنسرت گلپا در اروپا که ستارگان منچستر در آن حضور داشته‌اند، گرفته شده است.

در واقع این عکس یادگاری، در یکی از سفرهای نوروزی اکبر گلپایگانی به همراه همسرش در دهه ۸۰ خورشیدی به اروپا گرفته شده است. از آن‌جا که گلپا از دیرباز از هواداران منچستر یونایتد بوده و یکی از دامادهایش که اصلیت فرانسوی دارد، جراح معروفِ فوتبالیست‌های حرفه‌ای است، مقدمات گرفته شدن این عکس یادگاری، فراهم شده است.

ماجرای عکس یادگاری اکبر گلپایگانی و هوشنگ ظریف با ستاره‌های منچستر یونایتد

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=48648

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا