بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین 22 دسامبر سینما ، تئاتر و موسیقی؛ آلینا سولاکر

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلینا سولاکر (به ترکی استانبولی: Aleyna Solaker) متولد ۲۲ دسامبر ۱۹۹۶ بازیگر اهل ترکیه می‌باشد وی در استانبول به دنیا آمده است و از سن ۴ سالگی و از سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. او هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل در رشته تئاتر می‌باشد . او به دلیل چهره زیبا در صنعت مدلینگ بیشتر فعال است.

در سال ۲۰۱۵ در سریال گلهای شکسته (غنچه های زخمی) در نقش مارال به ایفای نقش پرداخت.همچنین او درسال۲۰۲۰ درنقش چیچک در سریال خدمتکاران ایفای نقش کرد.بیشتر شهرت او به دلیل چهره زیبا در مدلینگ بوده است و پس از ایفای نقش در سریال گل های شکسته این شهرت افزایش یافته است اسم طرفداران او سولاکریست است.

زادهٔ ۲۲ دسامبر ۱۹۹۶ (۲۴ سال)
استانبول، ترکیه
ملیت ترکیه ترکیه
سال‌های فعالیت ۲۰۰۰— اکنون
قد ۱۷۲ سانتی متر

ازدیگر فیلم های او میتوان به پرچم عشق در نقش طوبی اشاره کرد. آخرین کار الینا سریال خدمتگزاران 2020 است که دنیز بایسال و سکچین اوزدمیر نقش های اصلی را بر عهده دارند او با سیمای بارلاس و بهار شاهین از طریق اینستاگرام آشنا شده و با آنها دوست است او با نیل کسر دوست صمیمی است و هر دو آنها در مدلینگ بسیار فعالیت دارند او با داملا ییلماز همبازی اش در سریال گل های شکسته مشکل داشته که الان برطرف شده .

اسم حیوان خانگی او لایم است نام دوست پسر فعلی او برک است او در ورزش های مانند تنیس روی میز و اسکی روی یخ مهارت دارد نام دوست صمیمی او سوده است او همیشه در استایل خود از رنگ سیاه استفاده میکند . علاقه بسیار زیادی به پدر خود دارد آلینا پوشیدن نیم تنه را دوست دارد و رنگ مورد علاقه او بنفش است .

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=48545

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا