آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم «پیمان» اثر موسیقایی بی‌کلام شنیدنی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  آلبوم «پیمان» به هنرمندی پیمان جوانمرد در قابل یک اثر موسیقایی بی‌کلام در حوزه تک‌نوازی پیانو به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«پیمان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با هنرمندی پیمان جوانمرد پیش روی شنوندگان قرار گرفت. در این اثر آثار آهنگسازانی چون همایون خرم ، کارلوس التا آلماران ، هاسمیک ماناسریان ، سامان احتشامی ، پیمان جوانمرد و ناصر چشم آذر در قالب ۹ قطعه با سبک پاپ و تلفیقی منتشر شده‌اند.

«یک داستان عاشقانه»، «شب آرامش» به آهنگسازی پیمان جوانمرد، «دل دیوانه»، «گل ها»، «پریشان» به آهنگسازی همایون خرم، «با اشک‌هایم روانه شدی» در قالب بداهه نوازی پیانو پیمان جوانمرد و بابک ابراهیم خواه، «حامی این روزهای من» به آهنگسازی پیمان جوانمرد، «غروب در باغ» به آهنگسازی و نوازندگی پیانو سامان احتشامی و نوازندگی ملودیکا پیمان جوانمرد و «زائر» به آهنگسازی ناصر چشم آذر از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

پیمان جوانمرد درباره این آلبوم نوشته است:

سخن اول: در مجموعه‌ای که می‌شنوید، روایت من از قطعات گوش آشنایی است که هر کدام عاشقانه‌ای در دل دارند. عاشقانه‌ها برای من حکایت عهدند، حکایت پیمان. این شد که این مجموعه را «پیمان» صدا کردم. روایت من (پیمان) از حکایت عهدهای عاشقانه.

سخن آخر: کلاویه‌های پیانو به من یاد دادند که زندگی پر از نور و تاریکی‌هایی است که معنای یکدیگر می‌شوند، سفید، سیاه، سفید سیاه. این آلبوم را تقدیم می‌کنم به سه همراه همیشگی که نورند در زندگی: پدرم، مادرم و سامان احتشامی.

احسان جوادی ضبط صدا، میکس و مسترینگ، سوگل ضامنی طراح گرافیک، کامبیز باقری عکاس، میلاد ملازم و رضا مینا تکنسین‌های پیانو هم دیگر عوامل اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=47676

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا