موسیقیموسیقی ایران

فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر را منتشر کرد.

جشنواره بین‌المللی شعر فجر هر سال میزبان کاروان شعر پارسی بوده است که از سال ۱۳۸۵ و با هدف تعالی و ارتقای شعر امروز و معرفی و شناخت شاعران جوان ایران‌زمین و گسترش همدلی و هم‌زبانی با پارسی‌گویان سراسر دنیا برگزار شده است و شانزدهمین دوره این جشنواره نیز آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، آثار ارسالی باید تألیفی و به زبان فارسی باشد و دبیرخانه این جشنواره تنها آثار ارسالی از سوی مؤلف یا ناشر را در روند داوری بررسی می‌کند، همچنین مجموعه شهرهای مشترک مورد پذیرش دبیرخانه نیست و مجموعه‌شعر باید به‌صورت مستقل منتشر شده باشد، ضمن اینکه آثاری که در سال‌های قبل توسط ناشر و با عنوان‌های دیگری و یا به‌صورت گزیده آثار قبلی باشد، داوری نخواهند شد.

ناشران، شاعران و پژوهشگران تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ مهر فرصت دارند تا سه نسخه از آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان شهید برادران مظفرجنوبی، خیابان خواجه‌نصیر، پلاک ۲، سرای اهل قلم، طبقه چهار، دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ارسال کنند.

اسامی برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر، زمستان ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد و به برگزیدگان، علاوه‌بر جایزه نقدی، لوح یادبود و نشان جشنواره اهدا می‌شود.

همچنین شاعران، مؤلفان و ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی fajr.adabiatirani.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های دبیرخانه جشنواره: ۹۱۰۰۶۳۶۳- ۰۲۱( داخلی ٨۱۱ و ۸۰۷) و ۶۶۹۶۶۱۵۵ (داخلی ۴۵۸ و ۴۵۹)، تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=47631

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا