موسیقیموسیقی ایران

جنگ بین دو گروه موسیقی دامن “کوروش” را گرفت

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیر پردیس سینمایی کورش درباره حاشیه‌هایی که شب گذشته در مراسم ویژه اکران یک فیلم به وجود آمده معتقد است:‌ جنگ بین دو گروه موسیقی، دامن پردیس کورش را گرفته است.

علی سرتیپی درباره ازدحامی که به بهانه اکران ویژه فیلم «حکم تجدیدنظر» و حضور خوانندگان یک گروه موسیقی، 30 آبان‌ماه در سینما کورش ایجاد شد و تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر راهی بیمارستان شدند توضیح داد: ما شب گذشته مراسمی داشتیم که چند لحظه‌ای جمعی از هواداران هجوم آوردند ولی این که چند نفر کارشان به بیمارستان کشیده اصلا صحت ندارد و فقط یک نفر به شکل سطحی آسیب دید و مشکل خاص دیگری به وجود نیامد.

او با یاداوری اینکه «اخیرا یک قسمت از سریال شبکه نمایش خانگی «جزیره» با حضور یک گروه موسیقی دیگر که از عوامل سریال هم هستند، در همین پردیس بدون مشکل و با حضور جمع زیادی از هواداران پخش شد» ادامه داد: به نظر می‌رسد آنچه دیشب پیش آمد و ویدیوی آن نیز پخش شده، در راستای تبلیغات بیشتر فیلم است تا مخاطب جذب کنند، بویژه آنکه کارگردان فیلم یک فعال فضای مجازی بوده است. همچنین به نظر می‌رسد این ماجرا به اینکه خوانندگان نشان بدهند کدامیک طرفدار بیشتری دارند بی‌ارتباط نیست و کلیت ماجرا بیشتر حاشیه سازی در فضای مجازی است.

فیلم «حکم تجدیدنظر» که از 26 آبان اکران شده، تاکنون نزدیک به 120 میلیون تومان فروش داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=47595

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا