کنسرتموسیقیموسیقی ایران

چراغ کنسرت‌های حضوری روشن می شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعلامی از امکان بازگشایی مکان های فرهنگی هنری مانند کنسرت ها و سالن های تئاتر از اول آذر ماه خبر داده است.

محمدمهدی اسماعیلی که امروز ـ دوشنبه ـ ۱۷ آبان ماه در همایش پدافند غیرعامل و رسانه پایدار حاضر شد، در بخشی از صحبت هایش به واکسیناسیون بالای ۹۰ میلیون نفر در کشورمان اشاره کرد و اینکه بر اساس نظرسنجی انجام شده، ۷۰ درصد از مردم موافق بازگشایی فعالیت های اجتماعی هستند.

او در این راستا اعلام کرد، «امروز می توانیم بگوییم از اول آذر ماه مراکز فرهنگی هنری کنسرت ها و تئاتر ها می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز به کار کنند.»

وزیر ارشاد در عین حال این نکته را هم متذکر شد که اگر به هر دلیل رنگ شهر از نارنجی به قرمز تبدیل شد، دوباره فعالیت ها را متوقف خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پیشتر محمود شالویی، سرپرست معاونت هنری نیز از روشن شدن چراغ کنسرت ها خبر داده و عنوان کرده بود، «اکنون در دوران کرونا به مرور به مقطعی می‌رسیم که چراغ کنسرت‌های حضوری موسیقی روشن و امکان حضور مخاطبان فراهم می‌شود.»

او ابراز امیدواری کرده بود که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای ایجاد شرایط مطلوب سالن‌ها جهت میزبانی مخاطبان و واکسیناسیونی که به صورت عمومی و پرشتاب انجام می‌گیرد، به زودی شاهد برگزاری کنسرت‌های زنده باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=46577

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا