موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

پیگیری دوز سوم واکسن هنرمندان پیشکسوت

به گزارش کامینگ سون موزیک:  نیکنام حسینی‌پور با اعلام اینکه احتمالا مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد کامبیز درمبخش دوشنبه ۱۷ آبان برگزار می‌شود، از پیگیری برای تزریق دوز سوم واکسن کرونای هنرمندان پیشکسوت خبر داد.

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت درباره مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد کامبیز درمبخش گفت: قرار است یکشنبه صبح جلسه‌ای برای هماهنگی مراسم تشییع استاد کامبیز درمبخش داشته باشیم و تصمیم نهایی برگزاری این مراسم پس از آن مشخص خواهد شد. اما به احتمال زیاد مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری آن مرحوم روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه برگزار خواهد شد و پیکر ایشان نیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم همسر استاد کامبیز درمبخش نیز درگیر بیماری شده‌اند و خودشان نیز در منزل بودند تا اینکه به دلیل وخامت حالشان در بیمارستان آتیه بستری شدند. استاد درمبخش چندین سال پیش، یک دوره بیماری سرطان را پیروزمندانه پشت سر گذاشته بود اما متأسفانه با وجود دریافت دو دوز واکسن کرونا، از پس مبارزه با این بیماری برنیامد.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پاسخ به اینکه برای هنرمندان پیشکسوت نظیر استاد درمبخش و عزت الله مهرآوران که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اما ابتلای آنها به کرونا بسیار با ریسک بالا است، چه برنامه‌ای برای دوز سوم واکسیناسیون دارید، گفت: برای دریافت واکسن دوز سوم یا دوز یادآور هنرمندان پیشکسوت، با مرکز فرماندهی واکسیناسیون کشوری و همکاران دکتر زالی صحبت کرده‌ام تا زمانی برای تزریق این دوز تعیین کنند که به زودی از طریق مؤسسه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=46510

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا