موسیقیموسیقی ایران

تصنیف «باغ بی‌برگی» توسط کمپانی cimp کانادا منتشر می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: کمپانی موسیقی cimp کانادا عهده‌دار انتشار اثری از کاندیدای جایزه پالاسیوس اسپانیا «صادق شیخ زاده» شد.

تصنیف «باغ بی‌برگی» با آهنگسازی و تنظیم «علیرضا اصغری» و آواز «صادق شیخ زاده» اثر موسیقایی اصیلی است که به زودی توسط کمپانی cimp کانادا منتشر می‌شود.

«باغ بی‌برگی» با شعر مهدی اخوان ثالث اجرایی در آواز بیات ترک قلمداد می‌شود که پس از انتشار توسط کمپانی کانادایی در جشنواره Fatima Mernissi مراکش شرکت خواهد کرد.

گفتنی است صادق شیخ زاده که آواز قطعه فوق را از اومیشنویم به تازگی نامزد جایزه El mejor abogado [بهترین وکال] از جشنواره آسین پالاسیوس اسپانیا برای قطعه غرور شده است. فستیوال پالاسیوس با حضور داورانی چون:

لیو پولد «و» فرانسیس بیزه «در بخش آواز،» فرانسوا کوپرن «و» سسیل شامیناد «در بخش آهنگسازی،» پرودزیا اکتور شروو «و» ریچارد فولتسگ در بخش تاتر و «آرتور کریستنسن» و «انگوسیانگ» در زمینه شرق‌شناسی در شهر سئوتای اسپانیا هر ۶ سال یکبار برگزار می‌شود.

علیرضا اصغری نوازنده تار و آهنگساز قطعه «باغ بی‌برگی» از نمونه‌های اصیل و کار آزموده این هنر شنگرف به حساب می‌آید که در کارنامه او همکاری‌هایی با بزرگان ساز تار نظیر جناب «محمدرضا لطفی» به چشم می‌خورد.

باغ بی‌برگی به زودی در دسترس مخاطبان داخل کشور نیز قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=46284

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا