کنسرت تهرانموسیقی ایران

25 دی ماه تاریخ جدید کنسرت گروه دنگ دنگ

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت گروه «دنگ دنگ» و آیدین شیخ که هفته گذشته به دلیل  عزای عمومی لغو شد، اواخر دی برگزار می‌شود.

کنسرت گروه «دنگ دنگ» و آیدین شیخ که هفته گذشته لغو شد، روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود. این کنسرت قرار بود روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار ‌شود.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، بلیت‌های فروخته شده برای تاریخ ۱۳ دی، طی هفته جاری از سوی سامانه ایران کنسرت به خریداران عودت داده می‌شود. این در حالی است که بلیت‌فروشی برای تاریخ جدید آغاز شده است.

گروه «دَنگ‌دَنگ» شامل ۶۰ نوازنده دف است که سرپرستی این گروه را شهاب قاسمی برعهده دارد.

همچنین دو سماع‌گر به نام‌های امیر شیرمحمدی و امیر نجم‌الدین اجراهای گروه را همراهی می‌کنند.مدیر اجرایی این کنسرت الهام پاکروان است و تنظیم آثار برای این کنسرت را شهاب قاسمی برعهده داشته است.

قطعه‌هایی که در این کنسرت اجرا می‌شود براساس شعرهایی از سعدی، مولانا، حافظ و عبدالقادر گیلانی ساخته شده‌اند.

آیدین شیخ نوازنده‌ای خیابانی است که حدود ۱۰ سال در خیابان‌های تهران و شهرهای مختلف ترکیه نوازندگی کرده است و عواید اجراهای خیابانی‌اش را با لوح سفیر محبت برای بچه‌های کپرنشین سیستان و بلوچستان خرج می‌کند. لوح سفیر محبت برای آیدین شیخ با امضای فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان فنوج بلوچستان صادر شده است.

این هنرمند در سال‌های گذشته از درآمد اجراهای خیابانی‌اش مدرسه‌ ۴٠٠ نفری اباذر(شهرستان مسکوتان) از توابع فنوج بلوچستان را بازسازی کرده است.

شیخ در زلزله سرپل زهاب هم دو سال حضور فعال داشته و به زلزله‌زدگان کمک کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4625

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا