جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایران

پیام سرپرست دفتر موسیقی برای جشنواره موسیقی نواحی

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پیام داد.

محمد الهیاری (سرپرست دفتر موسیقی و رئیس جشنواره) به چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پیام داد.

متن پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با تکیه بر سنت‌ها و اصالت‌ها کار خود را آغاز می‌کند.

امسال مفتخریم که بار دیگر میزبان راویان و هنرمندان موسیقی نواحی ایران عزیز از میان اقوام مختلف در جای جای سرزمین عزیزمان در استان کرمان باشیم.

این در حالی است که جشنواره سیزدهم در سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت آن لاین برگزار شد و از همنشینی و در کنار هنرمندان موسیقی نواحی بودن، محروم ماندیم.

به همت دبیر محترم جشنواره، شورای سیاستگزاری و نیز هیأت انتخاب آثار و گروه‌ها، جشنواره چهاردهم با موضوع «وحدت در کثرت موسیقایی اقوام ایران» بر اساس محورهای سنت، اصالت و آفرینش‌های درون قومی و بین قومی، برگزار می‌شود و گروه‌های متعددی از گوشه گوشه این سرزمین رنگارنگ برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی نموده و به جدول اجراهای جشنواره راه یافتند.

امیدواریم با رفع محدودیت‌های بهداشتی و توسعه امکانات، شرایط برای حضور تعداد بیشتری از هنرمندان در دوره‌های آتی فراهم آید و حمایت‌های دولت هم از هنرمندان موسیقی نواحی افزایش یابد.

به تمامی دست اندرکاران این رویداد هنری، دبیر جشنواره، همکاران پرتلاش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، انجمن موسیقی ایران و انجمن موسیقی کرمان، تمامی هنرمندان موسیقی نواحی ایران و پژوهشگران پرتلاش این حوزه درود می‌فرستم و آرزوی سلامتی و درخشش‌های روزافزون در عرصه خلق آثار هنری دارم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=46205

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا