موسیقیموسیقی ایران

حضور خواننده‌های خونریز در نمایش خانگی!

به گزارش کامینگ سون موزیک: خراسان نوشت: موج خشونت در سریال‌های اخیر خانگی، سیروان خسروی و رضا یزدانی را هم دست به اسلحه کرد.

بازیگری، هنر این روزهای خواننده‌های زیادی شده است. ورود برخی از این خواننده‌ها به دنیای بازیگری، با شکست رو‎به‎رو می‌شود، برخی صرفاً به خاطر چهره بودن در چند سکانس بازی و بعد با بازیگری خداحافظی می‌کنند؛ اما حضور دسته‌ای از آن‌ها در دنیای بازیگری ادامه پیدا می‌کند و به‎اصطلاح در بازیگری ماندگار می‌شوند.

فارغ از این‎که کدام یک از خواننده‌ها توانسته‌اند در دنیای بازیگری برای خود موفقیتی رقم بزنند، این روزها با حضور خشن، منفی و گاهی ترسناک برخی از آن‎ها در شبکه نمایش خانگی مواجه هستیم که چهره دیگری از آن‎ها را به نمایش گذاشته است؛ نمونه قابل طرح چنین موردی، حضور رضا یزدانی خواننده راک در سریال «میدان سرخ» و سیروان خسروی در سریال «حرفه‌ای» است؛ سریال‌هایی که ماهیتاً «خشن» هستند. این دو خواننده در سریال‌هایی که اشاره کردیم، به ایفای نقش‌های منفی پرداخته‌اند.

رضا یزدانی؛ هر روز خشن‌تر از دیروز!

در طول سال‌های گذشته، رضا یزدانی را در نقش‌های مختلفی دیده‌ایم؛ اما این‎بار قضیه متفاوت است. او در سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» در نقش «گروچف»، سردسته یک گروه تروریستی ظاهر شده است؛ یک نقش تمام سیاه و ترسناک که خالکوبی‌های روی گردن و دست او، به اضافه گریم و صدایش، آن را تکمیل کرده است و یزدانی را به مصاف دیگر شخصیت‌های این سریال می‌فرستد. در این سریال، مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد و بهرام افشاری نیز حضور دارند.

رضا یزدانی، غائله بازی در نقش منفی را به «میدان سرخ» ختم نکرده؛ او در فیلم «کوچه ژاپنی‌ها»، به کارگردانی علی‌اکبر ثقفی نیز، بازیگر یک نقش کاملا منفی و خشن است و در فیلم سینمایی «شب هامون» که به‎تازگی پروانه نمایش گرفته هم، در نقش یک شخصیت منفی، اما احساساتی ظاهر شده است.

یزدانی سابقه‌ای 17 ساله در بازیگری دارد؛ او بین سال‌های 1383 تا 1400، در 20 فیلم سینمایی، مانند «سوفی و دیوانه» و «تیک‌آف» و دو سریال تلویزیونی به نام‌های «از یادها رفته» و «تعطیلات رؤیایی» حضور داشت. نقش او در سریال «از یادها رفته» هم، منفی است، اما رنگ خشونتی را که در «میدان سرخ» به نمایش می‌گذارد، ندارد. یزدانی با «میدان سرخ»، نخستین حضور در یک سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

سیروان خسروی؛ نخستین تجربه نقش اول

خیلی‌ها سیروان خسروی را به عنوان یک خواننده، با تیتراژ محبوب سریال «ساختمان پزشکان» شناختند. طرفداران این خواننده حالا باید در کنار خوانندگی، او را در سریال نمایش خانگی «حرفه‌ای» نیز دنبال کنند. اولین قسمت این سریال، به‎تازگی منتشر و سیروان خسروی با ظاهری متفاوت، در یک نقش منفی ظاهر شده‌است که جزئیات بیشتر این نقش، در قسمت‌های آینده سریال رو می‌شود.

سیروان در این سریال، اغلب یک کت چرم مشکی می‌پوشد، یک هندزفری بی‌سیم در گوش دارد، چهره‌اش مرموز و عصبی است، بیشتر مواقع با یک موتور به سراغ ماموریت‌های وحشتناکش می‌رود و یک اسلحه همراه خود دارد و همین‌ها باعث شده‌است که شخصیت «سیامک» در این سریال، با بازی سیروان خسروی یک شخصیت منفی، خونریز و سیاه باشد. زانیار برادر سیروان خسروی نیز، در «حرفه‌ای» جلوی دوربین رفته است. شاید بد نباشد که بدانید سیروان خسروی، نخستین‎بار در سال 1389، در فیلم «سوت پایان»، به کارگردانی نیکی کریمی، بازیگری را در نقشی بسیار کوتاه تجربه کرد.

تجربه‌هایی که در راهند

باید حواسمان باشد همه خواننده‌هایی که به‎تازگی پا به دنیای بازیگری گذاشته‌اند، در نقش‌های منفی ظاهر نشده‌اند؛ بنابراین نمی‌شود همه را به یک چوب راند. ماهیت نقش برخی از این خواننده‌ها، هنوز لو نرفته‌است و برخی دیگر در نقش‌هایی خاکستری یا مثبت جلوی دوربین رفته‌اند. علیرضا طلیسچی که در قسمت دوازدهم «شب‌های مافیا» حضور داشت، در سریال نمایش خانگی «سودا» جلوی دوربین رفته و امیر مقاره خواننده گروه «ماکان بند» هم در سریال «جزیره» کارگردان معروف سریال پایتخت، یعنی سیروس مقدم بازی می‌کند.

به تازگی مصطفی راغب، خواننده پاپ که با حضور در چند برنامه تلویزیونی و انتشار چند تک‎آهنگ معروف شد، در فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» بازی کرده‌است‌ که این روزها در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. راغب در این فیلم سینمایی، شانس همبازی شدن با محمدرضا فروتن و میترا حجار را داشته‌است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=45931

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا