آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

«در غم» به یاد محمدرضا لطفی شنیدنی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم موسیقی «در غم» از جمله آثار تازه انتشار یافته در بازار فروش محصولات موسیقایی است که با هنرمندی آرش غفاری و فرید مظفرزاده با یاد مرحوم محمدرضا لطفی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«در غم» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که با هنرمندی آرش غفاری نوازنده تار و فرید مظفر زاده نوازنده تمبک به یاد مرحوم محمدرضا لطفی نوازنده فقید موسیقی ایرانی در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

آرش غفاری درباره انگیزه‌های خود برای انتشار این آلبوم نوشته است:

«آواز دشتی این کار با خواندن این شعر در ذهنم شکل گرفت.

در خانه غم بودن از همت دون باشد، واندر دل دون همت اسرار تو چون باشد / بر هر چه همی لرزی می‌دان که همان ارزی، زین روی دل عاشق از عرش فزون باشد

با رفتن استاد محمدرضا لطفی بخشی از وجودم در غم ماند. این اثر ناچیز را با عشق و احترام پیشکش می‌کنم به تمام استادان بزرگواری که آثار و نگاهشان همواره راهگشا و روشنایی بخش زندگی انسان بوده است.

آرش غفاری از جمله هنرمندان فعال حوزه موسیقی ایرانی که فراگیری نوازندگی ساز تار را با محمدرضا ابراهیمی آغاز کرد و در ادامه از داریوش طلایی و محمدرضا لطفی در کارگاه‌های آموزشی خود بهره مند شد.

همکاری با گروه‌های «بازسازی» و «همنوازان شیدا» به سرپرستی محمدرضا لطفی، همکاری در آلبوم «سایه جان» و «هنرگام زمان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا لطفی، اجرا در کنسرت‌های «شب ساز ایرانی»، اجرا در کنسرت دو نوازی تار و تمبک به همراه فرید مظفرزده، اجرای کنسرت «خروش خموش» به هماره سینا دانش و کیوان طاهری از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=45838

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا