موسیقیموسیقی ایران

مراسم پایان مرحله اول واکسیناسیون در خانه موسیقی برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: مراسم پایان مرحله اول واکسیناسیون همراه با تقدیر از مسئولان و همکاران وزارت بهداشت در خانه موسیقی برگزار شد.

مرحله اول واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی روز چهارشنبه (۲۲ مهرماه) پایان یافت و با حضور جمعی از هنرمندان شاخه های مختلف هنری از مسئولان و همکاران وزارت بهداشت تقدیر شد.

در این مراسم که در محوطه باز خانه موسیقی برگزار شد، داود گنجه ای – قائم مقام و عضو شورای عالی خانه موسیقی – در سخنانی گفت: واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی یکی از قدم های مهم بود که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان اجرایی خانه این امر محقق شد و اینجا درواقع پایگاهی برای همه اهالی هنر بود تا بدون دغدغه و با حفظ شأن هنری در کمترین زمان ممکن واکسن مورد نظرشان را دریافت کنند.

گنجه ای در سخنانش با ابراز تاسف از مرگ جمعی از مردم ایران در زمان شیوع کرونا گفت: متاسفانه مردم و هنرمندان زیادی در این یکی دوساله بخاطر عدم ورود واکسن به ایران جان خود را از دست دادند و بسیاری از خانواده ها نیز داغدار شدند که برای همه ما دردناک است. امیدواریم با تسریع واکسیناسیون عمومی ریشه این ویروس و بیماری از ایران کنده شود و خانه موسیقی هم مثل همیشه در کنار اهالی موسیقی و هنر ایستاده تا مطالباتشان را که نمونه اش همین واکسیناسیون است پیگیری کند.

حمیدرضا نوربخش – مدیرعامل خانه موسیقی – هم در این نشست گفت: از ابتدای واکسیناسیون در کشور خانه موسیقی با جدیت پیگیر تزریق واکسن برای هنرمندان بود که در ابتدا سعی شد با همکاری موزه موسیقی و موسسه هنرمندان پیشکسوت در فضایی مختص به اهالی فرهنگ و هنر واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت انجام پذیرد.

وی افزود: خوشبختانه در مراحل بعدی با هماهنگی صورت گرفته توسط خانه موسیقی و دیگر خانه های هنری، هنرمندان رده های سنی جوان تر هم واکسینه شدند.

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: با پیگیری های شبانه روزی توانستیم، در خانه موسیقی پایگاهی با یاد هنرمندان از دست رفته در کرونا ایجاد کنیم و با ثبت نام و دعوت از هنرمندان شاخه های مختلف هنری واکسن مورد نظر این عزیزان تزریق شود که باید در این زمینه از معاونت اجرایی و همه همکارانی که زحماتی متقبل شدند تشکر و قدر دانی کنم.

نوربخش در پایان سخنانش گفت: کرونا هر روز داغ فراوانی بر دل مردم ایران می گذارد و جامعه هنری هم از این مصیبت در امان نبوده و هنرمندان بسیاری را از دست دادیم که ضایعه ای جبران ناپذیر برای فرهنگ و هنر ایران است. بسیاری از اهالی فرهنگ هم عزیزانشان را از دست دادند که از جمع حاضر آقای کاظم هژیر آزاد فرزند نازنینشان و آقای سالار عقیلی پدر بزرگوارشان بر اثر کرونا از میان ما رفتند که همینجا مجددا به این عزیزان تسلیت می گوییم.

همچنین فاضل جمشیدی – خواننده که هماهنگی این جلسه برای حضور مسئولان وزارت بهداشت را برعهده داشت – گفت: به سهم خویش از عزیزانِ وزارت بهداشت و مسئولانی که هماهنگی ایجاد پایگاه واکسیناسیون در خانه موسیقی را برعهده داشتند، سپاسگزاری می کنم.

وی گفت: خانم دبیری به نمایندگی از مسئولان همراه هنرمندان در وزارت بهداشت اینجا حضور یافتند تا لوح تقدیرشان را دریافت کنند.

در ادامه مراسم، لوح تقدیر آقایان هاده ای، محمودی، عشرتی، گل محمدی و خانم وربخش توسط مدیرعامل و قائم مقام خانه موسیقی به نماینده شان اهدا شد و همچنین با اهدای لوح از تلاش های آناهیتا دبیری در امر واکسیناسیون هنرمندان قدردانی شد.

در پایان این مراسم سالار عقیلی به همراه سه تار سهیل حکمت آرا به اجرای ساز و آواز پرداخت و رضا مهینی هم دقایقی اجرای تکنوازی دف داشت.

در این نشست، مهدی افضلی (مدیرعامل بنیاد رودکی) و چهره های هنری همچون طاهر شیخ‌الحکمایی، کاظم هژیر آزاد، معصومه مهرعلی، اصغر همت، داود آزاد، سالار عقیلی، سهیل حکمت آرا و… حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، زمان و مکان تزریق دوز دوم واکسیناسیون هنرمندان از طریق سایت خانه موسیقی اطلاع رسانی می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=45833

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا